וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: 0:5 לבאיירן מינכן, מולר כבש שלושער

שחקניו של פפ גווארדיולה החלו את מסע ההגנה על התואר עם ניצחון קל על שוורץ-וייס רדן מהליגה הרביעית. גם שאלקה עלתה

משחקי הסיבוב הראשון בגביע הגרמני הגיעו הערב (שני) לסיומם עם משחקה של מחזיקת הגביע והטרבליסטית באיירן מינכן, שהביסה ללא קושי 0:5 את שוורץ-וייס רדן מהליגה הרביעית עם שלושער של תומאס מולר. עוד לפני כן, שאלקה עלתה בקושי לשלב הבא עם ניצחון 0:2 במגרשה של נוטינגן מהליגה החמישית.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
הפציעה של שווינשטייגר הדאיגה אותו. פפ גווארדיולה/GettyImages

פפ גווארדיולה השאיר את טיאגו אלקנטרה, פיליפ לאהם, פרנק ריברי וחאבי מרטינס על הספסל, אבל גם בלעדיהם הבווארים טיילו באוסנברוק. ג'רדאן שאקירי השוויצרי דחק מקרוב אחרי בעיטה של אריאן רובן בדקה ה-18, ורגע לפני השריקה למחצית הצליח תומאס מולר להכפיל את התוצאה בנגיחה אחרי הגבהה מצד ימין של ראפיניה.

גם פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת למולר. בדקה ה-59 קשר נבחרת גרמניה הבקיע מהנקודה הלבנה, וחמש דקות לאחר מכן הוא השלים שלושער אישי עם עוד נגיחה מצוינת. בתווך נאלץ גווארדיולה להחליף את בסטיאן שווינשטייגר, ששוב נפגע בברכו וירד לקבל טיפול. בדקה ה-88 עבר מולר לתפקיד המבשל וסידר לרובן את השער שחתם את תוצאת המשחק.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שלושער קל. תומאס מולר/GettyImages

שאלקה הציגה בהרכב את הרכש אדם סולואי, שפתח בהתקפה לצד הכישרון הצעיר יוליאן דראקסלר וההולנדי קלאס יאן הונטלאר. בדקה ה-30 הצליח הצייד לכבוש את השער היחיד במשחק, כשכדור של כריסטיאן פוקס מצד שמאל הגיע אליו והוא המשיך בבעיטה חדה שעברה בין רגליו של השוער. בדקה ה-86 ניצלה שאלקה בנס מספיגה, ובתוספת הזמן היה זה המחליף לאון גורצקה שסגר את הסיפור.

משחקים נוספים:

דואיסבורג - פאדרבורן 3:2
יאן רגנסבורג - אוניון ברלין 2:1

אדם סולואי (מימין), קלאס יאן הונטלאר שחקני שאלקה חוגגים. GettyImages
הסתפקו בשער אחד. אדם סולואי מברך את קלאס יאן הונטלאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully