וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנקה, בדש ובראון נעדרו מאימון עירוני קרית שמונה

5.8.2013 / 15:27

הקשר סובל מכאב גב וספק אם ימריא למשחקה של ליטא מול לוקסמבורג. החלוץ סובל מנפיחות בקרסול, בראון מדלקת בברך

צילום ועריכה: דרור פיקלני

צפו בעירוני קרית שמונה מנצחת את הפועל חיפה 0:1 במשחק הכנה

קשרה הליטאי של עירוני קרית שמונה מינדאוגאס פאנקה סובל מכאבים בגב ונעדר מהאימון היום (שני). בקרית שמונה מעריכים שלא מדובר בפציעה רצינית אלא רק בכאבים, והשחקן יוכל לחזור לאימונים בתוך כמה ימים. אגב, פאנקה הוזמן למשחק של נבחרתו מול לוקסמבורג ביום רביעי הבא, כשהוא אמור לטוס ביום שני להכנות למשחק. בסביבתו של השחקן ובקרית שמונה מקווים כי עד אז הוא יהיה כשיר. אם הכאבים יימשכו, פאנקה עשוי לבקש ממנהלי הנבחרת הליטאית שלא לצאת כדי לא להחמיר את הפציעה. פאנקה יצא במחצית הראשונה של משחק האימון ביום שישי מול הפועל חיפה לאחר שהרגיש כאבים בגב וגם היום עבר טיפולים.

מינדאוגאס פאנקה עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מקווה להיות כשיר למשחק של ליטא. מינדאוגאס פאנקה/אדריאן הרבשטיין

גם ברק בדש, וובה בראון ותמיר כחלון נעדרו מהאימון. בדש סובל מכאבים ונפיחות בקרסול בעוד בראון סובל מדלקת בברך. השניים אמורים לחזור גם כן בתוך כמה ימים לאימונים, בעוד כחלון שסובל משבר בשני זיזים בחוליות ייעדר עוד תקופה ויחמיץ את פתיחת העונה.

באימון היום הראה המאמן ברק בכר לשחקניו את המחצית הראשונה במשחק האימון מול הפועל חיפה ועבר איתם על אלמנטים שהיה רוצה לשפר במשחק. בכר אמר באסיפה: "אמנם היה חם מאוד וקשה לשפוט, אבל יש דברים שצריך לשפר ויש גם דברים טובים שאני לוקח מהמשחק הזה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully