וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

2.8.2013 / 13:30

צפו בתקציר: הקבוצות גילו יכולת בינונית, אבל בדקה ה-87 אופיר טקיאר כבש את שער הניצחון. לאלה החמיץ מול שער ריק

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בסוף השבוע הקרוב אמור היה להתקיים המחזור הראשון בגביע הטוטו, ועל רקע חוסר הוודאות סביב פתיחת העונה, קבוצות הליגה ממשיכות לערוך משחקי הכנה. משחק מסקרן נוסף הפגיש את עירוני קרית שמונה והפועל חיפה שהיו קרובות להיפרד ללא שערים, אבל שלוש דקות לפני הסיום אופיר טקיאר סיפק את שער הניצחון שקבע 0:1 לקבוצה של ברק בכר שנראתה מעט טוב יותר.

המשחק שודר ישירות בוואלה! ספורט

טאדאס קיאנסקאס שחקן הפועל חיפה בכדור גובה מול אחמד סבע שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לא הרבה לסכן את השער. סבע במאבק ראשים עם הבלם קיאנסקאס/אדריאן הרבשטיין

שני המאמנים ערכו ניסויים רבים בהרכב, כאשר בכר פתח עם הרכב התקפי במיוחד שכלל את דויד מנגה, אחמד עאבד ואחמד סבע, אבל דווקא במחצית הראשונה שתי הקבוצות מיעטו לסכן את השער. במחצית השנייה כשהחלו להיכנס המחליפים הקצב החל להתעורר, וכך מצאו את עצמם עאהד עזאם ומהראן לאלה אחראים להחמצה הגדולה של המשחק, כשהאחרון אף סיים עם בעיטה לא טובה מול שער ריק החוצה.

טקיאר כאמור כבש את שער הניצחון באחת הנגיעות הראשונות שלו בכדור, אבל בכל מקרה שתי הקבוצות מבינות שיש להן הרבה מאוד מה לשפר.

במהלך השידור התראיין הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, שסבור כי "הליגה תיפתח בזמן, ואולי יתקיימו גם משחקי גביע הטוטו". על המשא ומתן שמתנהל עם פרננדס, אמר כץ: "אנחנו עדיין מדברים. אני מאמין שהוא יהיה בסופו של דבר שחקן של הפועל חיפה". אגב, השניים אמורים לשוחח שוב היום בכדי לנסות ולקדם את המו"מ בין הצדדים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איזי שרצקי הבעלים של עירוני קרית שמונה עם ברק בכר המאמן. אדריאן הרבשטיין
הגיע בלבוש קיצי אחרי ההתקפה החריפה אתמול. שרצקי עם ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

מנגד, בהפועל חיפה מנצלים את המשחק כדי להמשיך לבחון את הסגל. במשחקי ההכנה האחרונים שלהם, האדומים סיימו בתיקו: נגד מדוניי סרם הסרבית (0:0), נגד אררט הארמנית (1:1) ומול ווז'דובאץ' הסרבית (0:0). דריו פרננדס עדיין לא הצטרף לאחר שנתגלעו פערים כספיים בין הצדדים. מי שאמור להצטרף הוא דנילו ניקוליץ' ששיחק בעונה שעברה וצפוי לחתום רשמית על חוזה לעונה נוספת.

במהלך השידור התראיין הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, שסבור כי "הליגה תיפתח בזמן, ואולי יתקיימו גם משחקי גביע הטוטו". על המשא ומתן שמתנהל עם פרננדס, אמר כץ: "אנחנו עדיין מדברים. אני מאמין שהוא יהיה בסופו של דבר שחקן של הפועל חיפה".

יובל אבידור חלוץ הפועל חיפה מול גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הגיע להזדמנות טובה בפתיחה. אבידור/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

כבר אחרי שתי דקות קרית שמונה הגיעה להזדמנות מסוכנת כאשר דויד מנגה קיבל כדור טוב מדרקו טאסבסקי, אבל החמיץ מול דרשלר. שתי דקות עברו, וגם הפועל חיפה רשמה הזדמנות משלה כשיובל אבידור הסתנן בין בלמי קרית שמונה, הגיע למצב טוב מול גיא חיימוב שהצליח להדוף לקרן. בדקה ה-18 משה אבוטבול שיגר כדור חופשי מדויק שנעצר אצל דרשלר. חצי שעה בתוך המשחק בעיטה חופשית נוספת של אבוטבול סיכנה את השער כאשר הפעם הכדור הוגבה לכיוונו של סבע שהתרומם היטב, אבל דרשלר היה במקום כדי לסלק את הסכנה.

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הרכש החדש של הפועל חיפה לא הצליח להרשים. נבוישה מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

מנגה בעט כדור ראשון למסגרת בפתיחת המחצית השנייה, אבל מצא את דרשלר מוכן. בדקה ה-50 מנגה עלה לכדור גובה שהוגבה לעברו על ידי מאטוביץ', אבל דרשלר נפגע תוך כדי הנחיתה ולאחר מספר דקות שבהן טופל, חודש המשחק. בדקה ה-53 רוצ'ט הפתיע את דרשלר עם בעיטה מחוץ לרחבה, אבל שוער הפועל חיפה התעופף מצוין. בדקה ה-58 קיבלנו הזדמנות כפולה של החיפאים כאשר איבוד כדור של המארחים הוליד ניסיון ראשון של עזאם שסחט הצלה מחיימוב, ולאלה שניסה לנצל את הריבאונד בעט רק מעל השער.

רבע שעה לסיום דין מימוני שיגר נגיחה אדירה שנעצרה אצל השוער המחליף של האדומים, ניר אנטמן שהתעופף והציל. עשר דקות לסיום צ'חאנוביץ' המחליף התמקם היטב ברחבה במהלך כדור חופשי ששוגר לעברו, אבל אנטמן היה במקום כדי להדוף היטב. בדקה ה-87 צ'חאנוביץ' מצא בכדור רוחב את אופיר טקיאר שניצב לבד מול השער, בעט חד וכבש את השער המצוין שקבע את תוצאת הסיום.

הרכבים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ליאור לוי, שיר צדק, קאסיו פרננדס, דושאן מאטוביץ', משה אבוטבול, מינדאוגאס פאנקה, דרקו טאסבסקי, דויד מנגה, אחמד עאבד, אחמד סבע.

שותפו: אדריאן רוצ'ט, עודד אלקיים, אופיר מזרחי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומרי קנדה, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, עאהד עזאם, יוסי דורה, רועי שוקרני, נבוישה מרינקוביץ', לירן כהן, יובל אבידור, ז'רקו קוראץ'.

שותפו: עאהד עזאם, אורן ביטון, מהראן לאלה, אדיר דהאן, אלי אלבז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully