וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: ליאור שגב חתם לשנתיים

5.8.2013 / 15:20

הקבוצה מהלאומית פתרה את הבעיות הכלכליות שלה וביצעה רכש בדמות הרכז שזכה באליפות עם מכבי חיפה בעונה החולפת

עירוני נהריה, שסיימה בצמרת הליגה הלאומית בעונה שעברה, החתימה היום (שני) את רכז האלופה מכבי חיפה בעונה שעברה ליאור שגב לשנתיים. המגעים עם שגב היו ארוכים מאוד, כשבאמצע נוצר מצב כלכלי לא פשוט בנהריה, אך בקבוצה השכילו לפתור אותו וצירפו את הגארד הותיק. שגב (29, 1.90) רשם 2 נקודות ו-1.3 אסיסטים בממוצע למשחק בשמונה משחקים בחיפה בעונה שעברה. כמו כן חתם בקבוצה עידו סטולרו, שמגיע ביחד עם המאמן רועי חגאי ממכבי הוד השרון.

ליאור שגב שחקן מכבי חיפה לפני יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מגיע עם הילת האליפות. שגב/קובי אליהו

"ליאור שגב היה אחת המטרות הראשונות שלנו בקיץ, ואני שמח שהצלחנו להחתים אותו", אמר חגאי, "אני רוצה להודות ליו"ר ניסים אלפסי, לרואה החשבון יוסי אביטן ומעל כולם לראש העיר ג'קי סבג, שעזרו לנו לפתור את הבעיות ולהביא שחקן כל כך משמעותי. אני מאושר שעידו סטולרו ממשיך איתי לעונה שלישית כבר ובטוח שהוא ימשיך להצטיין. כעת נתפנה להחתים זר גבוה ולצרף שחקני בית תוצרת נהריה כדי להשלים את הסגל".

עד כה חתמו בקבוצה מעין שרה הגארד נייט מילר, שממשיך עונה שנייה, ערן אסנטי, גיא דותן ואופיר הובר, שכמו סטולרו גם כן מגיעים עם חגאי מהוד השרון, סגנית אלופת הליגה הלאומית. מי שעוד צפוי להיות משמעותי בסגל הוא הפורוורד המוכשר של נבחרת העתודה תומר גינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully