וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת תסכים שקדנציית לוזון תוארך במספר חודשים?

5.8.2013 / 13:02

יו"ר ההסתדרות עיני מאמין כי רק כך הסכסוך יגיע לסיומו ומנסה לשכנע את השרה. המזכירות אישרה: פתיחת הליגה ב-24/8

בסביבתו של יו"ר ההסתדרות עופר עיני טענו בסוף השבוע כי ייתכן ותושג פשרה בין אבי לוזון לשרת התרבות והספורט לימור לבנת, עוד לפני ישיבת המזכירות שנערכה היום. הסכם עדיין לא הושג, אבל בסביבת לוזון מעריכים כעת שעד סוף השבוע הקרוב תגובש הצעה סופית לשני הצדדים. כזכור, על מינויו של עיני לתפקיד הבורר בסכסוך פורסם בוואלה! ספורט.

המתווה שעליו מדבר בשבועות האחרונים כולל את הארכת הקדנציה של לוזון במספר חודשים. אחת ההצעות שעלתה היא שלוזון יסיים את דרכו בסיום עונת המשחקים הנוכחית, כלומר בקיץ 2014, אך לוזון טרם אישר זאת. בסביבתו של עיני טוענים כי לבנת כן מוכנה להגיע לפשרה, אבל בתנאי שלוזון יסכים לוותר על מרבית הקדנציה הבאה שלו. "בקרוב מאוד נדע לאן הרוח נושבת", אמר מקורב לעיני הבוקר, לאחר שיחה נוספת עם שרת הספורט.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
יסכים לפשרה? לוזון/קובי אליהו

במהלך הישיבה היום אישרה המזכירות כי הליגה תיפתח ב-24 באוגוסט. לוזון טען בישיבה כי יוכל לגייס כסף ממקורות חיצוניים להשלמת הפערים. במהלך הישיבה נשמעו מספר רעיונות במידה וההסכם עם הטוטו לא ייצא לפועל, כאשר אחד מהם היה להקטין את תקציב המינימום פעם נוספת, מעשרה לשמונה מיליון שקלים, אך לא ברור האם הרעיון הזה ירקום עור וגידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully