וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת סיכמה עם ברצלונה על הקמת מועדונים לנוער

שרת הספורט נפגשה עם סנדרו רוסיי ווהשניים סיכמו עקרונית על הקמת המועדונים. לבנת: "זה יתרום רבות לכדורגל הישראלי"

צילום: קובי אליהו עריכה: מיכאל ברגמן

לא רק אימונים: במהלך ביקורה של ברצלונה בארץ, נפגשו היום (ראשון) שרת הספורט ונשיא המועדון הקטאלני, סנדרו רוסיי בירושלים יחד עם יו"ר הטוטו, צחי פישביין, סגן נשיא מועדון ברצלונה חביאר פאוס, יו"ר הקרן של המועדון רמון פונט ונציג המועדון בישראל העיתונאי הבינלאומי הנריקה צימרמן. בין נשיא ברצלונה לשרת הספורט סוכם עקרונית כי יוקמו מועדוני כדורגל לנוער בישראל בשיתוף עם ברצלונה.

נשיא ברצלונה סנדרו רוסל בביקור בבית הנשיא. נועם מושקוביץ
הידידות תימשך. רוסיי/נועם מושקוביץ

המועדונים יוקמו בישראל תוך שיתוף פעולה הן על בסיס מקצועי והן במישור הערכי עם הענקית הקאטלנית. השרה לבנת הוזמנה לפגישת עבודה משותפת לקידום המיזם בברצלונה בהמשך החודש ואמרה בתום הפגישה: "שמחתי לגלות שראשי המועדון של ברצלונה מעוניינים מאוד לקדם את הפרויקט המשותף ומאמינים בו. אני סבורה שהקמת מועדוני נוער חדשים בישראל על הבסיס המקצועי המפואר והתשתית הערכית הייחודית של קבוצת ברצלונה עשויה להיות בבחינת הגשמת חלום עבור ילדים ובני נוער, וכן לתרום רבות לכדורגל והספורט הישראלי".

לדברי לבנת, הרעיון להקמת מועדוני הנוער החדשים בשיתוף קבוצת הכדורגל של ברצלונה, עולה בקנה אחד עם המסקנות והיעדים שקבעה וועדת זליכה, הוועדה הציבורית שאת מסקנותיה אימצה לאחרונה השרה, להביא להגדלת מספר הילדים והילדות המשחקים כדורגל באופן קבוע. זאת, באמצעות הקמת קרן ייעודית חדשה של הטוטו-ווינר אשר תעניק עדיפות לפריפריה ולמגזרי המיעוטים בישראל.

המטרה המוצהרת של הפרויקט הינה להביא להגדלת מספר הילדים והילדות המשחקים כדורגל באופן פעיל ב-20 אלף ילדים מדי שנה. יש לציין כי אם אכן ייחתם לבסוף הסכם להקמת מועדונים משותפים, ישראל תצטרף למדינות נוספות בעולם שבהן הקרן של מועדון ברצלונה מקיימת פעילויות חינוכיות שיש בהן משום תרומה לקהילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני ברצלונה ליאונל מסי, אלכס סונג, ג'רארד פיקה, אלכסיס סאנצ'ס. ברני ארדוב
הגשמת חלום לילדים. מסי הערב, באיצטדיון בלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully