וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית בין דריו פרננדס להפועל חיפה

4.8.2013 / 19:40

הקשר ונציגיו נפגשו עם יואב כץ והצדדים הגיעו להסכמות על מרבית הפרטים. הבעלים: "הדברים הולכים לכיוון חיובי"

מספר ימים לאחר שפתח במשא ומתן עם הפועל חיפה, נפגש היום (ראשון) דריו פרננדס עם הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, במטרה לקדם את המגעים בין שני הצדדים. פרננדס, שהגיע מלווה בנציגו לירן עטיה וסוכנו חאבייר הברמן, מעוניין להגיע לחיפה, ובין הצדדים נרשמה התקדמות משמעותית. כזכור, הקשר נפגש עם ראשי חיפה ביום חמישי, אך אז יצאו הצדדים ללא סיכום וקבעו להיפגש שוב.

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הולך ומתקרב. פרננדס/ברני ארדוב

"נפגשנו עם דריו והדברים הולכים לכיוון חיובי", אישר יואב כץ לוואלה! ספורט. לגבי דנילו ניקוליץ', ששוב דחה את הגעתו וצפוי להגיע ביום שלישי בכדי לחתום במועדון, אמר כץ: "אני לא רואה סיבה שהוא לא ישחק בקבוצה?. למרות הדברים הללו, בחיפה עדיין מעוניינים בקשר הרומני ויורל פראפרלה, שיגיע לאימונים בקבוצה.

פראפרלה היה אמור להגיע למחנה האימונים, אך בשל המשא ומתן שהחל עם פרננדס לא הגיע לבסוף הקשר. כעת, במידה וירשים, הוא עשוי לחתום בקבוצה, ואם גם פרננדס יצטרף למועדון, צפויה חיפה לוותר על ניקוליץ'. במקרה שכזה, יחפשו בקבוצה בלם מחליף, כששמו של עשהאל בן שבת. גם שמו של הרמוני איקינדה שוב עלה כמועמד אך בשלב זה השחקן לא יקבל פנייה רשמית אלא אם צירופו של פרננדס לא יצלח. לאיקינדה ישנה כרגע גם הצעה מקבוצה באוקראינה.

שחקן עירוני רמת השרון עשהאל בן שבת. קובי אליהו
יגיע כבלם מחליף? בן שבת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully