וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 1:3 לפורטו על נאפולי בגביע האמירויות

הפרטאנופי שוב לא הרשימו בטורניר בלונדון, והתפרקו במחצית השנייה. צמד של דרוגבה העניק לגלאטסראיי 1:2 על ארסנל

חמושה בשחקן הרכש גונסאלו היגואין וברפא בניטס מאחורי הקווים, נאפולי מכוונת בענק לקראת העונה הקרובה, אך לפחות על פי משחקי ההכנה נדמה כי מצפה לה עוד עבודה רבה. אחרי ה-2:2 עם ארסנל במשחק הפתיחה שלה במסגרת גביע האמירויות המסורתי הנערך בלונדון, הפרטאנופי ספגו הפסד 3:1 לפורטו ויחפשו ניצחון ראשון בהזדמנות אחרת. היגואין רשם את משחקו השני בנאפולי ועלה כמחליף בדקה ה-46, אך עדיין לא מצא את הרשת.

שחקן נאפולי מארק האמשיק. GettyImages
המלאכה מרובה. האמשיק מתחמם לקראת המשחק/GettyImages

הפורטוגלים, שבמשחקם הראשון בטורניר נוצחו 1:0 על ידי גלאטסראיי, שוב פתחו את המשחק בצורה חלשה ונקלעו לפיגור ממש על סף השריקה למחצית, כשגוראן פאנדב דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-43. אלא שבמחצית השנייה החבורה של רפא בניטס נעלמה לחלוטין, חואן קינטרו מפורטו החל ללהטט על המגרש, והמהפך החל. נאביל ג'ילאס השווה כבר בדקה ה-50, ופדריקו פרננדז כבש לשערו הוא בדקה ה-68 כדי להעביר את היתרון לדרקונים. ליצה המחליף קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-78 דקה בלבד לאחר שנכנס כמחליף.

מאוחר יותר באותו טורניר דידייה דרוגבה כבש צמד והעניק לגלאטסראיי ניצחון 1:2 על ארסנל. תיאו וולקוט דווקא העלה את התותחנים ליתרון בדקה ה-39, אבל החלוץ מחוף השנהב השווה בדקה ה-79 אחרי סחיטת פנדל מאוד מפוקפק והשלים מהפך בדקה ה-88.

שחקן נאפולי יוסיף ראדושביץ' מול שחקן פורטו אלכס סנדרו. GettyImages
פורטו שלטה במחצית השנייה. ראדושביץ' מול שחקני פורטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully