וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני מרגיע: "לא עלה בדעתי לעזוב את יובנטוס"

הבלם דוחה את השמועות על עזיבה אפשרית לריאל: "יהיה מטורף לעזוב עכשיו, בדיוק כשהפרויקט מתחיל לצבור תאוצה"

ג'ורג'יו קייליני לא מתכוון לעזוב את יובנטוס. שמו של הבלם הותיק נקשר באחרונה במעבר לריאל מדריד, שעל פי דיווחים בספרד ובאיטליה מתכוונת להציע לו 22 מיליון יורו, אך אם לשפוט על פי הציטוטים שפורסמו היום (ראשון) באיטליה העזיבה את הגברת הזקנה כלל לא עומדת על הפרק מבחינתו.

שחקן יובנטוס ג'ורג'יו קייליני. GettyImages
לא הולך לשום מקום. קייליני/GettyImages

"לא עלה בדעתי לעזוב את יובנטוס, אפילו אם ריאל מדריד תתקשר ותגיש לי הצעה. יהיה פשוט מטורף לעזוב עכשיו כשהפרויקט מתחיל לצבור תאוצה", אמר הבלם. "בכל קיץ אני שומע סיפורים על כך שאני עוזב, אבל רבים מהם הם בגדר פנטזיה. ג'וזפה מארוטה כבר אמר חד וחלק - אנחנו לא מוכרים שחקנים עכשיו. ההיפף הוא הנכון. יובנטוס מנסה עכשיו להמשיך את ההצלחה שלה לעוד שנים ארוכות. בדיוק הוספנו עכשיו כמה חלקים, צירפנו כמה שחקנים ואנחנו יציבים יותר. עכשיו אנחנו מתכוונים להמשיך באותה הדרך".

יובה שהפסידה לאברטון על אדמת ארצות הברית בשבוע שעבר, המשיכה לאכזב ונכנעה אמש (שבת) 3:1 ללוס אנג'לס גלקסי. עומאר גונזאלס העלה את המארחת ליתרון כשסיים התקפה קבוצתית נפלאה בדקה ה-36, אלסנדרו מאטרי השווה מקרוב כעבור שלוש דקות, אולם לנדון דונובן (60) ורובי קין (88) דאגו להענקים לאמריקאים ניצחון נאה מאוד.

קייליני בן ה-29 הגיע ליובנטוס מפיורנטינה ב-2005 והפך עד מהרה לאחד מעמודי התווך של הגנת הביאנקונרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully