וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן רוב פרש מהנהלת איגוד הכדורסל

4.8.2013 / 12:49

חבר ההנהלה עוזב אחרי 20 שנות פעילות בגלל מחויבויות אישיות: "חשוב שהאיגוד יפעל לבצע רביזיה מבנית מהותית"

חבר הנהלת איגוד הכדורסל איתן רוב הודיע היום (ראשון) על פרישה מהנהלת איגוד הכדורסל לאחר למעלה מ-20 שנות פעילות, "אני עושה זאת בלב כבד ובצער רב", כתב רוב שלאחרונה הואשם על ידי שאול אייזנברג וסיעת "עוז" כשאיים על חבר הסיעה צביקה ליבר. "לאחרונה גברו עיסוקיי שמחוץ לכדורסל באופן שאינו מאפשר לי להקדיש את הזמן הדרוש לביצוע תפקידי באיגוד, וזאת לאור עיסוקיי ומחוייבותי לקבוצת "ניסקו-ארדן" ולבעליה", הסביר רוב את הפרישה.

איתן רוב. אורי לנץ
עוזב אחרי 20 שנות פעילות. איתן רוב/אורי לנץ

רוב היה אחד המועמדים הבולטים לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל בחודש שעבר, אך בשל המחויבות שלו הוא דחה את ההצעה. "הכדורסל הוא הספורט הקבוצתי המוביל בישראל, ולמרות הרחש בחש בו, הוא מגיע להישגים מכובדים כל השנים", הוסיף רוב על מצב הכדורסל הישראלי, "חשוב שהאיגוד יפעל לבצע רביזיה מבנית מהותית ויתאים את עצמו לעולם המודרני. חשוב שהאיגוד יפתח את השורות ויקלוט לתוכו אנשי עשייה מהסקטור העסקי שיכניסו דפוסי התנהלות עדכניים וייצרו איזון הולם בהרכב הנהלת האיגוד בין דירקטורים בלתי תלויים לבין כאלה הפעילים באגודות השונות".

על המצב הנוכחי הוסיף חבר ההנהלה הבכיר היוצא: "אין זה סוג שגם ענף הכדורסל נמצא במשבר מנהיגותי, ולכן אני מאחל כי האיגוד ימצא יו"ר בעל משקל ציבורי ראוי, שישכיל יחד עם חברי הנהלת האיגוד ועובדי האיגוד להוביל ולהעלות את הכדורסל על דרך המלך. אני נפרד מהאיגוד עם תקווה לראות את הכדורסל משגשג".

הבוקר פנה יו"ר הנהלת ארגון אומ"ץ, אריה אבנרי, לניצב מני יצחק, ראש אח"מ במשטרת ישראל, בבקשה לחקור את החשד לאי הסדרים והן את האיומים הפנימיים באיגוד, בהם היה מעורב רוב. המכתב הגיע לאחר שבשבוע שעבר פנה חבר הכנסאת עיסאווי פריג' למפכ"ל יוחנן דנינו וביקש לבדוק חשדות לאי סדרים באיגוד הכדורסל.

מסיעת עוז נמסר בתגובה להתפטרותו של רוב: "ברוך שפטרנו, במכתב ההתפטרות שלו נותן איתן רוב גם עצות טובות שלא היה כל סיכוי למימושן כל עוד הוא היה במערכת והפגין את הכוחנות שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • איתן רוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully