וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: סאן אנד ניקה מאותתת לאליפות

אמיר זוהר ומתי פול הישראלים הנחילו הפסד ראשון העונה ליהלומי ביצ'א'צי המצויינים של הברזילאי קוקיה וג'ורג' בסון

מסתבר שליגת קורונה פוצי'וולי היא הליגה הכי רותחת בישראל, תרתי משמע. שבע מתוך 12 קבוצות מצויות במאבקים ובמצב בו כל משחק שלהן הוא משחק קריטי להמשך העונה, מצב המבטיח לנו משחקים מרתקים בליגה מותחת במיוחד. ואכן, המחזור השמיני התעלה לרמות הגבוהות ביותר של מתח ועניין ומשך מספר שיא של צופים לנמל תל אביב. במשחק המרכזי במחזור שמונה (מתוך 11) של ליגת קורונה פוצ'יוולי נפגשו יהלומי ביצ'אצי הבלתי מנוצחת עד כה וסאן אנד ניקה שלה הפסד אחד בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חם ולוהט, כמו תמיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי הקבוצות, מהטוענות העיקריות לכתר האליפות, הפגינו משחק בלתי נשכח. אחרי ניצחון במערכה לכל קבוצה, המשחק הגיע אל מערכה שלישית שהייתה צמודה, אף קבוצה לא הצליחה להוביל בשתי נקודות וכך נמשכה הנדנדה מורטת העצבים עד לתוצאה 12:12, או אז פתחה סאן אנד ניקה מבערים ותוך הפגנת משחק וירטואוזי ברמה בלתי נתפסת ניצחה 12:15את המערכה ו-1:2 במשחק.

לוכדי הנחשים, קבוצתו של הווירטואוז הברזילאי דייגו מראדונה דה סילבה, נותרה הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה לאחר ניצחון קל יחסית על אריות גורדון בתוצאה 0:2. יהלומי גורדון הפסידה לוילדע חייע במשחק שעלול להסתבר כמשחק גורלי עבורה ההפסד עלול להוריד את יהלומי גורדון לליגת המשנה (שתי האחרונות בטבלה יורדות לליגת המשנה וארבע הקבוצות שמעליהן נשלחות למשחקי הצלבה מול מקבילותיהן בליגת המשנה).

תל יה אירועים חזרה למאבק על מקום בפיינל פור לאחר שניצחה 1:2 במשחק השלמה מהמחזור הקודם את קבוצת הברווזים, הקבוצה שעלתה מליגת המשנה וכבר נאבקת בעצמה על מקום בפיינל פור, ובמשחק נוסף ששיחקה הקבוצה הפסידה לגאולה יונייטד שמממשיכה להפגין פוצ'יוולי איכותי ביותר וסוף סוף מצליחה לתרגם אותו לניצחונות.

הניצחון על תל יה קירב את גאולה למאבק על כרטיס לפיינל פור. האלופה היוצאת נגב אילת ניצחה 0:2 את סנטוס תוך הפגנת משחק משובח במיוחד. סנטוס ממשיכה בשקיעתה לקראת ירידה כמעט ודאית אל ליגת המשנה. בקרב בין שתי העולות החדשות מליגת המשנה, ניצחו הברווזים 0:2 שנאבקים על מקום בפיינל פור את בר והולך שככל הנראה תשוב לליגת המשנה בתום העונה.

המחזור התשיעי יתקיים בשבוע הבא, 10.8 בין השעות 15:00 עד 19:00 בנמל תל אביב. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully