וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אברטון, יובנטוס הובכה

רונאלדו כבש ובישל לאוזיל, הבלאנקוס מחכים בגמר טורניר גינס למנצחת בין מילאן וצ'לסי. הגברת הזקנה נכנעה 3:1 לגלקסי

40 אלף איש הגיעו הלילה (בין שבת לראשון) לדודג'ר סטדיון כדי לראות משחק כדורגל ראשון באצטדיון הבייסבול שקיים כבר 51 שנה. ומי שבא, לא התאכזב: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אברטון בחצי גמר טורניר ההכנה גינס, כשכריסטיאנו רונאלדו כבש ובישל. הבלאנקוס יפגשו בגמר הטורניר את המנצחת בין מילאן וצ'לסי של האקסית ז'וזה מוריניו, כאשר הקרב על התואר הידידותי ייערך ביום רביעי במיאמי.

ההימור היקר בהיסטוריה: הכל על מעבר גארת' בייל לריאל מדריד

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, סמי חדירה, מסוט אוזיל. רויטרס
שיתוף פעולה מצוין. רונאלדו עם אוזיל וחדירה/רויטרס

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-17, כאשר מסוט אוזיל הכניס כדור עומק מצוין לכוכב הפורטוגלי, שעקף את טים הווארד ומול רשת חשופה גלגל פנימה. הטופיז החלו ללחוץ ואף מצאו את הרשת בדקה ה-30, אך הנגיחה של סילבן דיסטן נפסלה בטענת עבירה. בדקה ה- החזיר רונאלדו טובה לאוזיל, כשעבר לתפקיד המבשל וסידר לחברו כדור רוחב אותו אותו לא התקשה קשר נבחרת גרמניה להמשיך בנגיעה אחת אל הרשת. אברטון צימקה בדקה ה-61, מרגלי ניקיטה ילאביץ'.

* יובנטוס, שהפסידה לאברטון על אדמת ארצות הברית בשבוע שעבר, המשיכה לאכזב ונכנעה 3:1 ללוס אנג'לס גלקסי. עומאר גונזאלס העלה את המארחת ליתרון כשסיים התקפה קבוצתית נפלאה בדקה ה-36, אלסנדרו מאטרי השווה מקרוב כעבור שלוש דקות, אולם לנדון דונובן (60) ורובי קין (88), ששב מפציעה וניצל טעות איומה של אנדראה פירלו, דאגו להענקים לאמריקאים ניצחון נאה מאוד.

שחקן יובנטוס פאביו קוואליירלה מול שחקן לוס אנג'לס גלקסי לנדון דונובן. רויטרס
מה יהיה, יובה? קוואליירלה מול לנדון דונובן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully