וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן זכתה בסופר קאפ

הפריסאים פיגרו 1:0 מול בורדו, אבל שערים של אונגנדה (81) ושל אלכס עמוק בתוספת הזמן העניקו להם 1:2 ותואר ראשון

בעוד פחות משבוע תיפתח הליגה הצרפתית עם משחק הפתיחה שבו תארח מונפלייה את פריס סן ז'רמן האלופה והערב (שבת) זכתה קבוצת הכוכבים מפריס בתואר ראשון כשניצחה במשחק הסופר קאפ המסורתי 1:2 את מחזיקת הגביע בורדו במשחק דרמטי מאין כמוהו. אדינסון קבאני, שחקן הרכש הנוצץ שהגיע מנאפולי לא נכלל בסגל הפריסאים במשחק הזה שנערך בגאבון הרחוקה, כמו גם מרקיניוס הבלם הברזילאי. הסיבה: הקבוצה לא אישרה לשניים אשרת כניסה למדינה.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים אליפות. רויטרס
ניצחון דרמטי. שחקני פריס חוגגים/רויטרס

לורן בלאן, המאמן החדש של פריס עלה עם הרכב חזק שכלל את זלאטן איברהימוביץ' ואסקיאל לאבצי בחוד ואת לוקאס וחאבייר פאסטורה מאחוריהם, אבל הפתיחה הייתה שייכת לבורדו שאחרי 38 דקות עקרות עלתה ליתרון ראשון. הנרי סבייט השער הראשון בנגיחה חזקה שלא הותירה שום סיכוי לסיריגו. בדקה ה-73 ערך בלאן חילוף שהוכיח את עצמו כשהכניס את הרווין אונגנדה, ילד הפלא הצרפתי במקומו של חאבייר פאסטורה ובדקה ה-81 כבש אונגנדה את שער השיוויון. אונגנדה קיבל כדור מזלאטן איברהימוביץ' ובעט חזק לרשת מצד ימין כדי לקבוע 1:1.

כשהיה נדמה שהמשחק מסתיים בתיקו מפתיע, קיבלה פריס כדור חופשי חמש דקות בתוספת הזמן. לוקאס הברזילאי היה זה שסובב את הכדור לרחבה ואלכס הבלם התרומם גבוה מעל כולם כדי לנגוח בעוצמה פנימה ולהמם אנשי בורדו. 1:2 בסיום לפריסאים שזוכים בתואר ראשון, בתקווה לעוד רבים כאלו בהמשך העונה, בורדו יוצאת בידיים ריקות ממשחק שהיה לה כבר בידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully