וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו: "חלון ההזדמנויות לזכות באליפות מתחיל להיסגר"

כוכב הניקס הודה כי התואר הנכסף הולך ומתרחק ממנו, אך סירב להתייחס לאפשרות שיעזוב. ומה הוא חושב על מטה וורלד פיס?

עונות לא פשוטות עוברות על אוהדי ניו יורק ניקס. במשך 41 שנים לא הצליח המועדון הענק הזה לזכות בתואר, ומזה שנים שהקבוצה כלל לא הצליחה להגיע לגמר ה-NBA. גם הגעתו של הכוכב הגדול, כרמלו אנתוני בצירוף אמארה סטודמאייר לא הובילה אותם אל הארץ המובטחת. ובזמן שלברון ג'יימס ומיאמי זכו באליפות השנייה ברציפות שלהם, כרמלו אנתוני וחבריו הודחו מהפלייאוף האחרון על ידי אינדיאנה בסיבוב השני, וראו עוד גמר מהבית. עכשיו, רגע לפני שהעונה החדשה נפתחת, כרמלו מבין שהזמן שלו מתחיל להיגמר.

פורוורד ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. AP
כמה פעמים הוא עוד ירגיש ככה? כרמלו, אחרי ההדחה בפלייאוף/AP

"חלון ההזדמנויות שלי מתחיל להיסגר", הודה הכוכב של הניקס. "אני מנסה להביא אליפות לניו יורק הכי מהר שאני יכול". למרות זאת, אנתוני לא הסכים להתחייב על כך שבסיום העונה הקרובה הוא לא יבחר לצאת מחוזהו במועדון. "אני לא פוסל שום דבר כרגע. הראש שלי לא עסוק בעונה הבאה. אני מנסה לנצל את הקיץ כדי לעשות מה שאני צריך- להתכונן, לעבוד, להתאמן ולהכין את עצמי לעונה. כשהזמן לחשוב על העונה הבאה יגיע, אני אתמודד עם זה". למרות זאת, הוסיף מלו: "ניו יורק היא העיר הטובה ביותר לשחק בה בעולם".

אז איך הולכת להיראות העונה הקרובה של הניקס? לדעתו של אנתוני ישנה העברה אחת שעשויה לשנות את המזל של ניו יורק: "הבאתו של אנדראה ברניאני היהת גניבה של ממש. חבל לי לאבד את נובאק וקאמבי, אבל כשאתה מקבל משהו כזה בתמורה זה לחלוטין שווה את זה. אני מקווה שברניאני יבוא לפה ויוכיח שהוא מוכן לשחק". ומה לגבי חברו החדש השני, מטה וורלד פיס? "יהיה לי קשה לקרוא לו מטה", הודה כרמלו המחוייך.

אנדראה ברניאני שחקן טורונטו ראפטורס. Steve C. Wilson, AP
חתיכת גניבה. ברניאני/AP, Steve C. Wilson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully