וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לשפונגין, תיקו דרמטי לרמי גרשון

המגן השלים משחק מלא, ארבייטמן הוחלף (74) בהפסד 2:1 של מונס מול לוקרן. 90 דקות לרמי גרשון ב-1:1 בחוץ מול שרלרואה

אחרי שהליגה הבלגית נפתחה בשבוע שעבר עם ניצחון משכנע של סטנדרד ליאז' וגיא לוזון במכלן, נפתח הערב (שבת) המחזור השני בבלגיה. לוזון וליאז' ישחקו רק מחר מול ליארסה, אבל בוורן של חנן ממן ורמי גרשון שיחקה וסיימה בתיקו 1:1 דרמטי בחוץ מול שרלרואה. גרשון, שבמחזור הפתיחה כבש שער, פתח במרכז ההגנה של האורחים אך חנן ממן לא נכלל בסגל ועדיין מחכה לדקות בכורה שלו בליגה הבלגית. דניאל מיליצ'ביץ' כבש את שער היתרון למארחים בדקה ה-76, אבל עמוק בתוספת הזמן כבש דאליבור וסלינוביץ' הסרבי שער שיוויון דרמטי ומנע הפסד.

נושא חלוץ מונס שלומי ארבייטמן. GettyImages
מחפש שער בכורה במונס. שלומי ארבייטמן/GettyImages

מונס של שלומי ארבייטמן ויובל שפונגין הובילה 0:1 בחוץ מול לוקרן אבל הקבוצה שבמחזור הפתיחה הדהימה את אנדרלכט, רשמה מהפך וניצחה 1:2 כדי לשמור על הפסגה. שפונגין, שבישל במחזור הראשון, שיחק שוב 90 דקות בקבוצה החדשה. ארבייטמן פתח בהרכב אך הוחלף בדקה ה-74 על ידי יוהקים מונונגה. מונס הובילה 0:1 משער של ארנור אנג'לי בדקה ה-24 אבל היתרון החזיק מעמד עד הדקה-67 והשער של ג'ורדן רמאקל. בדקה ה-79 השלימו המארחים את המהפך בזכות שער ניצחון של ג'רמי טאראבל הבלם.

* לוזאן של אוהד קדוסי נפרדה בתיקו 0:0 בבית עם גרסהופרס החזקה. קדוסי החל את המשחק על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-55.

* סלטיק של בירם כיאל ניצחה 1:2 את רוס קאונטי במחזור הפתיחה של הליגה הסקוטית. האורחים עלו ליתרון מפתיע כבר בדקה השלישית, אבל צמד של אנטוני סטוקס בדקות ה-27 וה-87 העניקו לאלופה ניצחון דרמטי. החדשות הפחות טובות הגיעו מכיוונו של כיאל, שנכנס כמחליף רק בדקה ה-90 במקומו של ג'יימס פורסט.

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ממשיך לככב בבלגיה. רמי גרשון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully