וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס שרודר ואליאס האריס ייעדרו מהיורובאסקט

הצעירים של נבחרת גרמניה שהגיעו הקיץ ל-NBA לא ישחקו במדי יריבת ישראל. שרודר: "רוצה להיות חלק מהנבחרת בעתיד"

איגוד הכדורסל הגרמני הודיע הבוקר (שבת) כי דניס שרודר ואליאס האריס שחתמו בקיץ האחרון בקבוצות NBA ייעדרו מאליפות אירופה. ההודעה הייתה צפויה, אך בימים האחרונים היה לחץ כבד מצד הגרמנים על אטלנטה, שבחרה את שרודר בסיבוב הראשון בדראפט, ועל לוס אנג'לס לייקרס, לאפשר לשניים להצטרף בשלב מאוחר של ההכנות ולהופיע.

שחקן בראונשוויג דניס שרודר. GettyImages
נשאר באטלנטה. דניס שרודר/GettyImages

"ההחלטה לא הייתה קלה", אמר שרודר בהודעה מטעמו, "אני רוצה להיות חלק חשוב מהנבחרת הגרמנית בעתיד, ואני מקווה שהאוהדים מבינים עד כמה עונה ראשונה טובה ב-NBA חשובה לעתיד שלי ושל הכדורסל כאן בכלל". אליאס האריס הוסיף: "זה כבוד גדול שזימנו אותי לנבחרת גרמניה, אבל עכשיו זה הזמן שלי להיות בלוס אנג'לס ולהתכונן בצורה הטובה ביותר שאני יכול לעונה הקרובה. אני שמח שהחברים שלי והמאמנים מבינים את הסיטואציה ומאחל להם בהצלחה באליפות בסלובניה".

השניים מצטרפים לדירק נוביצקי שהודיע כי לא יופיע לנבחרת הקיץ, וכן לכריס קיימן ששיחק בנבחרת באליפות אירופה 2011. גרמניה היא יריבת ישראל בבית א' של אליפות אירופה שישוחק באולם טיבולי בלובליאנה, בירת סלובניה. כמו כן ישחקו בבית נבחרות צרפת, אוקראינה, בלגיה ובריטניה, כששלוש הנבחרות הראשונות מכל בית תעלה לשלב הבתים השני. למרות החסרון של שני הצעירים, עדיין צפויה גרמניה להיות אחת המעפילות מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully