וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל שעראווי: "לעולם לא אעזוב את מילאן, גם לא לריאל"

חדשות טובות לאוהדי הרוסונרי מצד החלוץ: "רוצה לכתוב את שמי בדפי ההיסטוריה של המועדון. באלוטלי ואני חברים קרובים"

אוהדי מילאן לא נהנו מיותר מדי חדשות טובות במהלך הקיצים האחרונים, כאשר בזה אחר זה כוכבי המועדון עזבו לטובת מחוזות עשירים יותר. אלא שיש כאלה שבכל זאת נשארים נאמנים למועדון בכל מחיר ואחד מהם הוא החלוץ הצעיר סטפן אל שעראווי, שדחה על פי הדיווחים הצעה נדיבה מאוד מצד צ'לסי וז'וזה מוריניו בפגרה ובחר להישאר בסן סירו.

"אף פעם לא חשבתי על עזיבה. אני תמיד בטוח בכל ההחלטות שאני לוקח", אמר "פרעה הקטן", שכיכב בעונה שעברה במדי הרוסונרי, "אני אוהד מילאן מילדות ולהיות כאן זה חלום שהתגשם. לעולם לא אעזוב, אפילו אם תגיע הצעה מריאל מדריד. אומר לא לכל קבוצה. אני רוצה להיות במילאן לתקופה ארוכה ולכתוב את שמי בדפי ההיסטוריה של המועדון".

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
כאן כדי להישאר. אל שעראווי/רויטרס

על שיתוף הפעולה שלו עם מריו באלוטלי, שהגיע למילאן באמצע העונה שעברה וגנב מאל שעראווי לא מעט מאור הזרקורים, אמר החלוץ: "אנחנו יותר מחברים לקבוצה, אנחנו חברים באמת. תמיד מבלים ביחד. אני לא מקשיב למי שאומר שהבעיה שלי הייתה ההגעה שלו. למעשה, בזמן שהיה לי קשה הוא היה אחד האנשים שנשארו הכי קרובים אליי ועודדו אותי. אין בינינו שום קנאה ואני בטוח שאוכל לשחק היטב איתו או בלעדיו על המגרש. זה הגיוני שילד בן 20 לא יכבוש בכל שבוע, כי היריבות למדו אותי טוב יותר".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully