וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי קירילנקו: "החוזה שלי לא תקין? זה לא הק.ג.ב"

הפורוורד הרוסי מגיב להאשמות לפיהן חוזהו בברוקלין אינו כשר: "זה מצחיק אותי. באתי רק כי בגילי אני כבר רוצה אליפות"

כשהמיליארדר הרוסי מיכאיל פרוחורוב רכש את ברוקלין נטס ב-2010 הוא סימן מטרה ברורה: זכייה באליפות ה-NBA בתוך חמש שנים. שלוש שנים חלפו, ונראה שפרוחורוב מתכוון לעשות הכול, אבל הכול, כדי להגשים את החלום הפרטי שלו. אחרי שצירף את פול פירס וקווין גארנט והשלים חמישייה מרשימה במיוחד, הגיעה ההחתמה של אנדריי קירילנקו ממינסוטה שהעלתה את השאלה: האם התנהלותו של פרוחורוב תקינה וחוקית?

שחקן מינסוטה טימברוולבס, אנדריי קירילנקו. Ronald Martinez, GettyImages
מרוויח מהצד? קירילנקו/GettyImages, Ronald Martinez

הפורוורד הרוסי שנחשב למקורבו של פרוחורוב ויתר על חוזה של 10.2 מיליון דולר בוולבס לטובת 3.1 מיליון "בלבד" בברוקלין, ורבים תהו האם ייתכן שפרוחורוב וקירילנקו סגרו עסקאות "צדדיות" שיכניסו לשחקן כסף נוסף שאינו כלול בחוזה, מה שכמובן נוגד את חוקי הליגה. ברחבי הליגה קראו לקומישינר דייויד סטרן לחקור את התנהלותו של פרחורוב, ובעלים של קבוצה אמר לרשת "יאהו" בעילום שם כי "עכשיו נראה אם לליגה יש מהימנות".

כעת הגיע תורו של קירילנקו עצמו להגיב להאשמות ולשמועות שרוחשות סביבו, אליהן הוא מתייחס בביטול. "כמו שאמרתי כבר, אני לא יכול לשלוט בשמועות מהסוג הזה. אני מניח שזה מגיע ועולה בצורה כזאת בגלל ההיסטוריה של רוסיה ובגלל מה שאנשים יודעים על ה-ק.ג.ב (ארגון הביון של ברית המועצות בזמנו)", הסביר הפורוורד. "זה ההסבר היחיד שלי, כי אני לא ממש מבין מאיפה זה בא. זה קצת מצחיק אותי, מה אני אמור לעשות עם זה? בחרתי להגיע לנטס בגלל שאני כבר בן 32 והגיע הזמן לנסות לקחת אליפות".

קירילנקו סיפר על הנסיבות שהובילו אותו לעזוב את מינסוטה, ונראה שהוא מתרגש לשוב ולשתף פעולה עם דרון וויליאמס, איתו שיחק בהצלחה מרובה גם ביוטה. "לפני זמן מה חשבתי שאשאר במינסוטה זמן רב, אבל היו שם כמה שינויים רציניים ופליפ סאונדרס, שאני מכבד מאוד, החליט שלא להחתים אותי על חוזה לטווח ארוך. זה פתח לי הרבה אפשרויות, והתחלתי לבחון את הסיטואציה שלי. עכשיו אני מתרגש לשחק שוב עם דרון. היו לנו זמנים יפים ביוטה והמשפחות שלו נקשרו זו בזו. יש בינינו כימיה מצוינת, ובכלל, תהיה לנו קבצוה מעולה".

שחקני ברוקלין נטס פול פירס, קווין גארנט, ג'ייסון טרי, לצד הבעלים מיכאיל פרוחורוב. רויטרס
ההתנהלות שלו תקינה? פרוחורוב מציג את שחקני הרכש של ברוקלין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully