וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "צריך עוד שחקן שעושה את ההבדל"

2.8.2013 / 8:59

בכרמל יודעים: "נעבור שלב, אבל היכולת לא תספיק לסיבוב ה-3". גורם בכיר: בוקילה עדיין בתוכניות שלנו. חדר ההלבשה הוצף

תחושות מעורבות ליוו אמש (חמישי) את שחקני מכבי חיפה בדרכם למלון בריגה, אחרי ה-0:0 עם ונטספילס. הקבוצה של אריק בנאדו העבירה את ההכרעה הביתה, אבל היכולת בחלק ההתקפי גרמה למאמן לחשוב ברצינות על ניסיון לחזק את הקבוצה כבר בימים הקרובים.

מכבי חיפה-ונטספילס 1.8.13 צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי. מכבי חיפה
מרוצים מהתוצאה, לא מהיכולת. חן עזרא/מכבי חיפה

בנאדו עדיין מתעקש לראות את ז'רמי בוקילה בקבוצה ויעקב שחר שוחח שוב עם סוכנו של השחקן בעניין. בחיפה הבהירו שהקונגולזי, סגן מלך השערים ברומניה, שוב על הפרק לאחר שבעיית רשיון עבודה מונעת ממנו לעבור לאנגליה. בוקילה דורש כ-350 אלף יורו לעונה. כפי שפורסם אתמול, שחקן נוסף שלגביו נוהלו מגעים השבוע הוא חלוץ הפועל ירושלים איציק כהן, שנחשב לכישרון גדול אך גם אם יגיע לא פותר את הבעיה של המאמן, שרוצה חלוץ זר עם רקורד מוכח. בקבוצה כבר פנו לנציגו אבי נימני בניסיון להפחית מהדרישות של הקבוצה מהבירה - 400 אלף דולר.

"אבוחצירא ותורג'מן שחקנים מוכשרים עם הרבה יתרונות, אבל צריך עוד שחקן הכרעה שיוכל לעשות את ההבדל במשחק כמו בלטביה", אמר אחד השחקנים. על המשחק אתמול אמרו בחיפה: "התוצאה טובה אבל היכולת לא תספיק למשחק חוץ בסיבוב השלישי. חייבים יותר ריכוז ליד השער ויותר אגרסיביות באמצע. בכל מקרה, אין לי ספק שנעבור שלב". כזכור, בסיום המשחק הוצף חדר ההלבשה של הירוקים במים והשחקנים נאלצו לצאת החוצה. הסיבה: דקל קינן דרך על צינור המים שנשבר. חלק מהשחקנים טענו כי רמת הדשא הייתה ירודה, אך הדגישו כי הדבר לא השפיע באופן מהותי על התפתחות המשחק.

בגלל הפציעות של אביחי ידין וג'אבר עטאא, חיפה מסתמכת בעיקר על גוסטבו בוקולי. במהלך השבוע יוזמן אייל גולסה לפגישה ראשונה בנוגע לחוזהו בקבוצה. לקשר יוצע חוזה לשלוש שנים וההערכה היא שיחתום על החוזה אם לא יעזוב לאירופה.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גרם להצפה. דקל קינן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully