וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "מאמין שבחיפה נעשה את העבודה"

1.8.2013 / 21:12

מאמן מכבי חיפה ניתח את התיקו עם ונטספילס במוק' הליגה האירופית. צוצאליץ': "במשך 90 דק' ניסינו להכריע את המשחק"

מכבי חיפה סיימה הערב (חמישי) ב-0:0 עם ונטספילס הלטבית במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. אף שהיתה טובה ומסוכנת יותר מיריבתה, לא הצליחה הקבוצה של אריק בנאדו לשחזר את יכולת הבקעת השערים המטורפת שלה מהסיבוב הקודם, ותסתפק בתוצאת תיקו מאופסת שלמעשה מעבירה את ההכרעה למשחק הגומלין שיתקיים בקרית אליעזר בשבוע הבא.

רק 0:0 למכבי חיפה בלטביה מול ונטספילס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופטימי לקראת הגומלין. בנאדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רצינו מאוד לנצח ולהבקיע שער, אך הלטבים הקשו עלינו בהגנה", אמר אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה, בסיום המשחק. "הם סגרו אותנו טוב לכל אורך המשחק. אנחנו אומנם היינו דומיננטיים ועדיפים, אך לא תרגמנו את היתרון לשערים ואני מאמין שבחיפה עם הקהל שלנו נעשה את העבודה".

הבלם אדין צוצאליץ': "במשך 90 דקות עשינו הכל בכדי להכריע את המשחק. אנחנו קבוצה טובה יותר מהם ובישראל נשחק במגרש עם משטח שעבורנו כקבוצה טכנית הוא עדיף. אני מאמין שאם נשחק כמו שאנחנו יודעים, נעבור לשלב הבא".

אגב, בסיום המשחק הוצף חדר ההלבשה של מכבי חיפה במים והשחקנים נאלצו לצאת החוצה. הסיבה: דקל קינן דרך על צינור שנשבר. בנושא אחר: חלק מהשחקנים טענו כי רמת הדשא הייתה ירודה, אך הדגישו כי הדבר לא השפיע באופן מהותי על התפתחות המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיכן את השער. אבוחצירא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן ונטספילס, יורדיס פוצ'ינסקי, אמר בתום המשחק: "שיחקנו כמו שרציתי. הם קבוצה מהירה מאיתנו ולכן שיחקנו על כדורים ארוכים. התוצאה טובה לנו. נגיע לישראל כשיש לנו עד סיכוי. יש לנו אתגר. הם קבוצה טובה מאיתנו ויהיה לנו קשה לשחק במזג האוויר הישראלי, אבל נבוא לשחק עם כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully