וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ל.א. גלאקסי

הבלאנקוס חגגו בארצות הברית מצמד של קארים בנזמה ואחד של די מריה. צ'לסי ניצחה 0:2 את אינטר, אוסקר והזאר הבקיעו

עדיין ללא גארת' בייל, שבספרד טענו אתמול (חמישי) שסגר בעסקה הנוצצת של הקיץ, ריאל מדריד ערכה מבחן נוסף, הפעם מול לוס אנג'לס גלאקסי, ועמדה בו בצורה מכובדת עם ניצחון מרשים 1:3 באצטדיון האוניברסיטה של פיניקס.

כבר אחרי 15 דקות הבלאנקוס כבשו כאשר אנחל די מריה קיבל כדור מכריסטיאנו רונאלדו ובנגיעה אחת ליטף ברגל שמאל ממרכז הרחבה היישר פנימה. ההמשך היה של ריאל כאשר גם קארים בנזמה נכנס לרשימת הכובשים במהלך התקפה מתפרצת מצוינת שהסתיימה עם כדור נוסף ברשת אחרי כדור ארוך שהוגבה לעברו מכיוונו של איסקו המצטיין. הגלאקסי חזרו בדקה ה-63 כאשר חוסה ויאריאל צימק אחרי שגנב את הכדור 30 מטר מהשער, עבר שני שחקנים והבקיע, אבל הקינוח היה שייך לבנזמה שהבקיע את השער השלישי רבע שעה לסיום אחרי שנגח פנימה כתוצאה מהגבהה מדויקת של די מריה.

אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
נראים טוב בפתיחת העונה. די מריה ורונאלדו/רויטרס

צ'לסי - אינטר 0:2

הבלוז ערכו משחק מבחן נוסף באינדיאנפוליס וחגגו משני שערים שהובקעו במחצית הראשונה. בדקה ה-13 אוסקר חגג את שער היתרון אחרי שהברזילאי קיבל כדור וסיים עם בעיטה מסובבת מקצה הרחבה שמצאה את השער. בדקה ה-27 הבלוז קיבלו פנדל מפוקפק שנוצל על ידי אדן הזאר. ההילוכים החוזרים הראו שויקטור מוזס הופל מחוץ לרחבה, אבל זה לא הפריע לבלגי להכפיל את התוצאה. הארגנטינאי של אינטר הוגו קמפניירו הורחק.

אוסקר שחקן צ'לסי. רויטרס
ביצוע מרשים שלו. אוסקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully