וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ניצחה את סיטי 1:2 וזכתה בגביע אאודי

נגרדו העלה את סגנית האלופה האנגלית ליתרון (60), אך מולר (64) ומנדז'וקיץ' (71) הפכו בטורניר ההכנה. מילאן-סאו פאולו 0:1

אחרי ההפסד הכואב בגמר הסופרקאפ הגרמני לדורטמונד, חגג הערב (חמישי) פפ גווארדיולה תואר ראשון בבאיירן מינכן. אז נכון, מדובר בסך הכל ב"גביע אאודי" הידידותי, אבל אם לוקחים בחשבון שכדי לזכות בו היתה צריכה האלופה הגרמנית לחזור מפיגור כדי לנצח את מנצ'סטר סיטי 1:2 באליאנץ ארינה, הרי שגם זה משהו.

שחקני באיירן מינכן חוגגים זכיה בגביע אאודי. רויטרס
יודעים דבר או שניים על לחגוג תארים. שחקני באיירן הערב/רויטרס

אחרי מחצית ראשונה בינונית למדי עלו התכולים ראשונים על לוח התוצאות. זה קרה בדקה ה-60, כשאלברו נגרדו, הרכש החדש, הראה בדיוק מדוע הביאו אותו, כשגילה הרבה מהירות וכוח ומתוך הרחבה בעט שטוח פנימה. באיירן הגיבה במהירות וקיבלה פנדל ארבע דקות לאחר מכן, כשפבלו סבאלטה ספק נגע ביד, ותומאס מולר כבש וקבע 1:1. מריו מנדז'וקיץ' התכבד בשער הניצחון בדקה ה-71, כאשר הגיע ראשון להגבהה טובה של מולר ונגח נהדר פנימה. עשר דקות לאחר מכן כמעט השלים הקרואטי צמד אדיר, כשהשתלט נהדר על הכדור ומ-14 מטרים הפציץ את הקורה. סיטי קיבלה הזדמנות גדולה להשוות בדקה ה-88, כשאדין דז'קו מצא עצמו לבד מול מנואל נוייר, אך בעט חלש והשוער הגרמני הבטיח לקבוצתו את הניצחון.

במשחק על המקום השלישי ניצחה מילאן את סאו פאולו 0:1 משער בודד של קינגסלי בואטנג הצעיר, שקיבל בדקה ה-53 כדור עומק מצוין וקבע את תוצאת המשחק.

שחקן מנצ'סטר סיטי אלברו נגרדו. רויטרס
פורע שטרות. נגרדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully