וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: ריקן סחט פנדל בהפסד ציריך

הקשר הוכשל ברחבה, לירן ליאני שרק בהפסד 2:1 לליברץ. 18 דקות לנאתכו בניצחון קאזאן 1:2 על ראנדרס. לוזון שוב ניצח

מלבד שלוש הנציגות הישראליות שמשחקות הערב (חמישי) במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, יש לנו גם לא מעט שגרירים בפעולה ברחבי היבשת.

אבי ריקן פתח בהרכב פ.צ. ציריך בהפסד 2:1 לסלובן ליברץ הצ'כית וכבר בדקה החמישית הוכשל ברחבה וסחט פנדל לזכות קבוצתו. אגב, מי ששרק והצביע לנקודה הלבנה היה לירן ליאני הישראלי, ששפט במשחק. את הפנדל עצמו הבקיע דוידה קיומנטו. בדקה ה-64 ניסה אקס בית"ר את מזלו עם בעיטה אל עבר השער, אך נחסם. הצ'כים לא התייאשו, והשלימו מהפך בזכות צמד של מיכאל ראבושיץ' בדקות 66 ו-81. ריקן, אגב, ספג בדקה ה-89 כרטיס צהוב מליאני.

שחקני ציריך חוגגים. AP
לקבוצתו מצפה משימה קשה. ריקן והחברים חוגגים את השער הראשון/AP

ביברס נאתכו, באופן מפתיע, נותר על הספסל של קבוצתו רובין קאזאן בפתיחת משחק החוץ שלה בדנמרק מול ראנדרס המקומית. גם בלעדיו הקבוצה הרוסית, שבעונה שעברה הגיעה עד לרבע גמר המפעל, הסתדרה לא רע וניצחה 1:2. דמיטרי טורבינסקי (12) וסולומון רונדון (42) כבשו לקאזאן, יונאס בורינג (61) רק צימק וקאזאן השיגה מקדמה נאה לקראת הגומלין. נאתכו נכנס בדקה ה-72 במקומו של כובש השער הראשון טורבינסקי.

ליאור רפאלוב שיחק 65 דקות בהפסד 1:0 של קלאב ברוז' לשלאסק ורוצלאב הפולנית בביתה של האחרונה. רפאלוב הוחלף על ידי איידור גודיונסן הוותיק. עודד גביש ישב על הספסל של ורוצלאב.

גיא לוזון שמר על מאזן של 100 אחוזי הצלחה עם סטנדרד ליאז' אחרי ניצחון חוץ 1:2 על קסאנטי היוונית. מוג'אנגי (18) ופרדריק בולוט (78) כבשו עבור סטנדרד, סרז' דיאה השווה זמנית בדקה ה-36. דודו ביטון וטל בן חיים לא נכללו בסגל של הקבוצה הבלגית, שתחת לוזון ניצחה בשלושה משחקים במוקדמות הליגה האירופית ואחד בליגה.

דן מורי לא נכלל בסגל של ויטה ארנהם, שנפרדה ב-1:1 מפטרולול פלוישטי הרומנית.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
קאזאן בדרך לסיבוב הבא. נאתכו/GettyImages, Epsilon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully