וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: ריק ג'קסון חתם לעונה אחת

1.8.2013 / 19:39

הפורוורד (24, 2.06) בוגר מכללת סירקיוז, שנחשב לריבאונדר וחוסם נהדר, מצטרף לקבוצה מגן נר, ויהיה הזר השני בסגל

הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב (חמישי) את הפורוורד האמריקאי ריק ג'קסון לעונה אחת. הבוקר פרסמנו כי ג'קסון מועמד לקבוצה בקבוצה הגישו הצעה לשחקן, שבימים האחרונים שוחח עם חבריו לליגת הפיתוח ששיחקו בישראל, ג'סטין דנטמון ופטריק סאליבן, ושאל אותם על המועדון שמעוניין בו. ג'קסון הוא הזר השני שחותם בקבוצה אחרי ג'ראלד רובינסון שחתם בשבוע שעבר לעונה. אגב, דרוקר עצמו היה מעוניין בג'קסון רק לפני מספר חודשים, כשאימן את הפועל ירושלים.

ריק ג'קסון שחקן מכללת סירקיוז. Nick Laham, GettyImages
חוסם נהדר. ג'קסון/GettyImages, Nick Laham

ג'קסון (24, 2.06), יליד פילדלפיה, הוא אחד הריבאונדרים המרשימים בשנים האחרונות שיצאו מליגת המכללות. הוא הגיע לאוניברסיטת סירקיוז המצוינת בשנת 2007, והגיע עד לשלב הסוויט 16 בשנת 2010. בשנתו האחרונה במכללות, עונת 2010/11, הצטיין בצורה יוצאת דופן עם 13.1 נקודות, 10.3 ריבאונדים ו-2.5 חסימות בממוצע למשחק. לאחר מכן ניסה את מזלו במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' וגם שם הרשים אבל לא הצליח להשיג חוזה ב-NBA.

בעונת 2011/12 יצא לאירופה לראשונה וחתם ברואן הצרפתית איתה הגיע לרבע גמר היורוצ'אלנג'. בליגה פחות הרשים הפורוורד עם 9 נקודות ו-5.5 ריבאונדים ונפצע חודשיים לסיום העונה. את העונה האחרונה פתח בגולדן סטייט, לא השיג חוזה והגיע לאוסטין מליגת הפיתוח שם רשם עונה טובה מאוד עם 10.8 נקודות, 9.9 ריבאונדים ו-1.3 חסימות בממוצע למשחק. לאחר מכן רשם שני משחקים בליגת הקיץ באורלנדו ולאס וגאס אך לא השיג חוזה.

הסגל של שרון דרוקר כולל נכון לשלב זה את הישראלים עמית שמחון, נמרוד טישמן והמתאזרח סטו דגלאס וכאמור גם את הגארד הזר ג'ראלד רובינסון. יועד בית יוסף מחזיק בחוזה אך צפוי לעזוב. בגלבוע מעוניינים לצרף גבוה ישראלי כשהמועמדים הם ג'רמיין הול ודניאל גור אריה, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט ואורי קוקיה. בקבוצה מחזיקים בחוזה גם עם ראקים סאנדרס, אבל בשל בעיות מול מכבי תל אביב שמחזיקה באופציה על השחקן, ייתכן שהוא לא ימשיך. הבעלים חיים אוחיון מנסה לפתור את הבעיות הללו

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
הסגל מתגבש. דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully