וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בן רייס חתם לעונה אחת

1.8.2013 / 14:45

פורוורד הנבחרת מגיע לאלופה, עם אופציה לעוד עונה: ”שמח להיות כאן”. פרנקו: ”מהשחקנים המוכשרים בכדורסל הישראלי"

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של בן רייס, הגארד/פורוורד המצוין של בני הרצליה. רייס חתם בשורות האלופה, שלה יש אופציה להארכת חוזהו לעונה נוספת.

רייס, 23, מצטרף לאלופה אחרי ששיחק בארבע העונות האחרונות בבני הרצליה ועשה פריצה משמעותית בעונה החולפת. הגארד/פורוורד המתנשא ל-1.95 מ', הופיע ב-27 משחקים אשתקד וקלע 10 נק' (שמיני מבין הישראלים), לקח 3.8 כדורים חוזרים ומסר 1.6 אסיסטים. רייס רשם את משחק השיא שלו כשקלע שיא קריירה של 27 נקודות והוריד 7 כדורים חוזרים במחזור השמיני נגד מכבי חיפה.

שחקן בני השרון בן רייס. קובי אליהו
חיזוק משמעותי לאלופה. בן רייס/קובי אליהו

"אני שמח ומתרגש להצטרף לקבוצת מכבי חיפה", אמר בן רייס לאחר חתימתו, "אני מאמין שתהיה קבוצה טובה, לוחמת ומחוברת שתילחם על כל התארים והקהל החיפאי המדהים יהנה לראות. בנוסף, אני רוצה להודות למועדון בני הרצליה שקידם אותי ותמך בי בחמשת השנים האחרונות. תמיד תהיה לי פינה ענקית בלב למועדון הזה שהיה סוג של בית שני בשבילי".

"אני מאוד שמח לעבוד עם בן רייס שוב. בן הוא אחד מהשחקנים המוכשרים ביותר בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות", אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו. "אני בטוח שבן ילך וישתפר במדים הירוקים". רייס, שמחזיק באזרחות גרמנית, משחק הקיץ בנבחרת ישראל לצד שחקני הקבוצה עידו קוז'יקרו ואלכס צ'וברביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully