וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "אני מרגיש מרומה על ידי הנהלת דורטמונד"

החלוץ הפולני יצא בביקורת קשה נגד המועדון שלו, על כך שסירב למכור אותו לבאיירן מינכן: "אמרו לי דבר אחד, ועשו דבר אחר"

עוד בשלהי העונה שעברה, שמו של רוברט לבנדובסקי, החלוץ הפולני הנהדר של בורוסיה דורטמונד עלה כמועמד לחזק בעונה הקרובה את באיירן מינכן. כשהסתיימה העונה, הרבה דיווחים טענו כי הבווארים הגישו הצעה רשמית על החלוץ בניסיון לרכוש אותו, אך דורטמונד סירבה וזה נשאר בסופו של דבר בקבוצה של יורגן קלופ.

והיום (חמישי) מתפרסם הראיון שערך החלוץ לכלי תקשורת בפולין, ובו הוא יוצא בביקורת קשה מאוד נגד המועדון שלו. "אני לא אשקר, אני מרגיש מרומה על ידי הנהלת דורטמונד, שחסמה את ההעברה שלי", אמר לבנדובסקי והוסיף: "אנשים במועדון אמרו לי דבר אחד, ובפועל הם עשו משהו שלא הסכמנו עליו. אם אני מבטיח משהו, אני עומד במילה שלי. תמיד הייתי הוגן עם דורמטמונד, תמיד נתתי מאה אחוז עבור המועדון הזה והוא איכזב אותי".

רוברט לבנדובסקי שחקן בורוסיה דורטמונד מול המבורג. רויטרס
ביקורת קשה נגד המועדון שלו. לבנדובסקי/רויטרס

הנהלת דורטמונד ממשיכה להתעקש כי היא לא קיבלה שום הצעה כתובה מבאיירן מינכן עבור החלוץ ולכן היא לא נכנסה עימה למו"מ עבור מכירתו. יוהכים וואצקה, אחד מראשיה של דורטמונד, התבקש להתייחס לטענות של לבנדובסקי, ואמר: "אני הפסקתי מזמן להתייחס לדברים שכתובים בתקשורת הזרה, אותי מעניין רק מה שקורה במועדון שלי ולא בתקשורת".

המאמן יורגן קלופ ניסה להרגיע את הרוחות: "כל התהליך סביב לבנדובסקי היה בעייתי. נדבר על כל מה שצריך לדבר, עד שהנושא הזה יהיה לגמרי מאחורינו. אני מאמין שזה ייפתר בימים הקרובים".

לבנדובסקי נתן עונת פריצה אדירה אשתקד, והוליך את דורטמונד למקום השני בבונדסליגה עם 24 שערים. החלוץ כיכב גם בליגת האלופות ולשיאו הגיע במשחק חצי הגמר מול ריאל מדריד, משחק שבו הוא כבש רביעייה מדהימה ב-1:4 על ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully