וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב טומרקין פספס העפלה לחצי הגמר ב-200 מ' גב

אליפות העולם בשחייה: הפיינאליסט האולימפי קבע תוצאה מאכזבת של 1.59:39. גם גל נבו כשל להעפיל ב-200 מ' חזה

יח"צ - חד פעמי

גם יומה החמישי של אליפות העולם בשחייה שנערכת בימים אלו בברצלונה, לא הביאה בשורה לישראל כאשר גם גל נבו וגם יעקב תומרקין לא הצליחו להעפיל לחצאי הגמר במקצים שלהם והותירו את ישראל ללא נציג בחצאי הגמר באליפות. טומרקין, התקווה הגדולה שלנו באליפות, פתח את היום אך איכזב, כשסיים רק במקום ה-18 בדירוג הכללי של מקצה ה-200 מטרים גב.

יעקב טומרקין. קובי אליהו
איכזב בגדול. טומרקין/קובי אליהו

טומרקין זינק במקצה השלישי במסלול מספר 2 וסיים במקום שישי במקצה שלו עם זמן מאכזב של 1:59.39 ד' והיה רחוק שתי שניות משיאו האישי. טומרקין קיווה שפחות משישה שחיינים יחלפו על פניו במקצה הרביעי והאחרון אך זה לא קרה.

מאוחר יותר זינק גם גל נבו למקצה ה-200 מטרים חזה וקבע אומנם שיא אישי עם זמן של 2:14.94 ד', אך הזמן הזה לא הספיק לו כדי להעפיל לחצי הגמר והוא סיים רק במקום ה-28 הכללי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גל נבו שחיין ישראלי. קובי אליהו
לא הצליח לשפר את המצב רוח. גל נבו/קובי אליהו

אגב, הפעם האחרונה שבה לישראל לא היה נציג בחצי גמר באליפות העולם היה ב-1991. מאז 1994 הייתה רק אליפות אחת שבה לא היה לנו נציג במשחה בגמר, במונטריאול 2005, ואז היה לנו נציג בחצי הגמר.

עם זאת, אין לבטל את סיכויינו באליפות הזו, מאחר שקיים סיכוי שגיא ברנע ויונתן קופלב יעפילו לחצי הגמר במשחה ל-50 מטר גב, משחה לא אולימפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully