וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק גילרוביץ': "נהיה מרוצים גם מתיקו מול אשטוריל"

מאמן הפועל ר"ג מוכן למשחק הערב (22:00, ספ' 5) בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית: "אשטוריל פייבוריטית"

אתר רשמי

הפועל רמת סיימה את הכנותיה לקראת המשחק המסקרן הערב (חמישי) נגד אשטוריל הפורטוגלית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית (22:00, ספורט 5). אמש נערכה מסיבת העיתונאים הרשמית של שתי הקבוצות לקראת המשחק ולאחריה קיימה רמת גן את האימון המסכם, במגרש בו תיערך ההתמודדות הערב. הפורטוגלים מעריכים שכ-1500 צופים בלבד יגיעו לאצטדיון שמכיל בסך הכל 5,200 מקומות ישיבה. כ-100 אוהדי רמת גן שהגיעו מישראל ואף נכחו אמש באימון המסכם צפויים להגיע למשחק. הגומלין ייערך ביום חמישי הבא באצטדיון רמת גן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני הפועל רמת גן מקבלים תדריך בפורטוגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחלק המקצועי צפוי המאמן גילרוביץ' לפתוח עם הרכב חדש לחלוטין לעומת העונה שעברה. שני שחקני הרכב בלבד, עומר בוקסנבוים וטל מעבי שרדו מהעונה שעברה ושאר תשעת השחקנים הם כאלה שצורפו במהלך הקיץ, כולל שלושת הזרים החדשים, דניאל אדו, דידיה ברוסו ואיסמעיל לינגן שקיבל אמש את השחרור הבינלאומי מעמאן ונרשם בזמן למשחק.

"לאשטוריל יש יתרון גדול עלינו", אמר המאמן אריק גילרוביץ', לקראת המשחק. "זו קבוצה הרבה יותר טובה, מליגה מצוינת, הם התמודדו כשווים מול בנפיקה ופורטו והם בהחלט פייבוריטיים. אנחנו ננסה לעשות את הדברים הטובים שלנו, ננסה לשחק את המשחק שלנו ופחות להתרכז בקבוצה היריבה, למרות שיש להם את היתרונות שלהם וזו קבוצה מצוינת שאין לה כמעט חסרונות, אני בטוח שיהיה לנו מאוד קשה. אני מכיר את השחקנים של אשטוריל וכולם שחקנים טובים, עם ניסיון, זו התמודדות קשה, אבל מה שישפיע על התוצאה מבחינתנו זה איך אנחנו נשחק".

"קודם כל אנחנו רוצים לנצח בכל משחק", המשיך גילרוביץ', לאחר שנשאל מה תהיה עבורו תוצאה טובה במשחק הזה. "אבל כדי להיות ריאליים, אם נשיג הערב תוצאת תיקו אז נהיה מרוצים".

הקפטן הוותיק תמיר בן עמי הוסיף: "אנחנו מרגישים מצוין, זו הרגשה נהדרת להשתתף במפעל אירופי, הגענו למקום חם כמו פורטוגל אז בהחלט מצב הרוח מצוין".

הרכב משוער: רם שטראוס, תומר לוי, עומר חזום, אבי סופר, טל מעבי, עומרי בוקסנבוים, איסמעיל לינגן, יניב לוזון, דידייה ברוסו, יוסי אסיאג, לירן דיאמנט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיעו עם הקבוצה עד פורטוגל. אוהדי רמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן אשטוריל: "אנחנו לא פייבוריטים"

גם היריבה אשטוריל מתכוננת להופעת בכורה אירופית, לאחר שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי בפורטוגל. המאמן מרקו סילבה בן ה-36 הפתיע במסיבת העיתונאים שאמר: "אנחנו לא פייבוריטים, הסיכויים הם 50-50. אנחנו רוצים לשחק היטב, כי זהו רגע היסטורי עבור המועדון. זה הולך להיות רגע בלתי רגיל עבור האוהדים שלנו, ונהיה חייבים לעמוד באתגר שמצפה לנו. יהיה משחק קשה נגד יריבה כלל לא מוכרת, אבל הם בטח חושבים את אותו הדבר עלינו".

ברונו פיניירו, הבלם הפורטוגלי ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה, לא צופה בעיות לאשטוריל: "שיחקתי נגד רמת גן פעמיים בעונה שעברה וזו הייתה קבוצה שבנויה על יכול אישית. הם ירדו ליגה והכוכבים עזבו. יש להם שחקן או שניים שיכולים לעשות את ההבדל, אבל אם אשטוריל תשחק את הכדורגל שלה לא תהיה לה בעיה".

הרכב משוער: ואגנר, מאנו, ברונו מיגל, ז'ואאו פדרו, בבאנקו, גונסאלו, פיליפה גונסאלבש, אבנדרו, קרליטוס, סבה, לואיס ליל.

ברונו פיניירו, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא מזלזל ברמת גן. פיניירו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully