וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבירם זליקוביץ' וגיא לביא חתמו לשנתיים

1.8.2013 / 8:45

הקבוצה של אפי בירנבוים צירפה את הפורוורד המוכשר של נהריה והשאירה את גיא לביא: "המקום הזה הוא הבית שלי"

בני הרצליה ממשיכה להתחזק. הקבוצה של אפי בירנבוים החתימה היום (חמישי) לשנתיים את הפורוורד המוכשר אבירם זליקוביץ' והאריכה את חוזהו של גיא לביא. על המגעים עם זליקוביץ' פורסם בוואלה! ספורט אתמול. בשחקן הייתה מעוניינת הפועל אילת בתחילת הקיץ, אך רק אתמול בבוקר הודיעו הפועל תל אביב לנציגיו כי לא יממשו את האופציה לעונה נוספת, והוא הפך לשחקן חופשי.

משה קליסקי, אבנר קופל, שחקן עירוני נהריה אבירם זליקוביץ'. קובי אליהו
משתדרג לליגת העל. זליקוביץ'/קובי אליהו

זליקוביץ' (23, 1.93) החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל כפר סבא/כוכב יאיר ושיחק בקבוצה במשך 3 עונות כשבעונת 2010/11 רשם 15.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בהפועל תל אביב התלהבו מביצועיו והחתימו אותו ל-3 שנים, אך במדים האדומים לא הצליח הפורוורד לשחזר את יכולתו. בקיץ החליטו בהפועל לשחררו והוא עבר לעירוני נהריה, במדיה נבחר לחמישיית העונה בליגה הלאומית כשהוא רושם 17.3 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

זליקוביץ אמר לאתר הרשמי אחרי החתימה: "אני שמח לעשות את הקפיצה לליגת העל במועדון כמו הרצליה שידוע בקידום צעירים היה לי חשוב לבוא למקום שמאמין בי וכך הרגשתי בשיחות עם אפי ואלדד. אני מאמין שהחיבור בינינו יוביל להצלחות אני מצפה מאד לפתיחת העונה".

גיא לביא הוסיף: "גיא לביא: "אני שמח מאד להישאר במועדון שגדלתי בו, במקום שהוא בית בשבילי ומצפה לעונה טובה עם הרבה הצלחות".

היו"ר אלדד אקוניס: "ההחתמה של לביא וזליקוביץ היא עוד צעד חשוב בהשלמת הסגל הישראלי שלנו והזהות של שחקנים רעבים ומחוייבים שרוצים לשחק פה שאנחנו רוצים לראות בקבוצה השנה. גיא הוא שחקן בית שהולך וצומח איתנו ביחד מגיל הנוער וגם אם היו מהמורות וקשיים בדרך לרגע אנחנו לא איבדנו בו אמונה ומאמינים שאם הוא ימשיך לעבוד קשה כמו שהוא עובד הוא יממש את הפוטנציאל שבו. אבירם הוא מהשחקנים המוכשרים בליגה השנייה בשנים האחרונות והוא פוטנציאל גדול מאד גם לליגת העל".

הסגל של אפי בירנבוים ועוזרו דרור כהן כולל בשלב זה בנוסף לזליקוביץ' את אבי בן שימול שחתם אתמול, עוז בלייזר, דן גרונפלד, גיא לביא והצעירים רועי איילון ואליאב אוחנון ואת הסנטר הזר ג'אקים דונלדסון.

שחקן בני השרון/הרצליה גיא לביא מול שחקן הפועל ירושלים די ג'יי סטרוברי. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. גיא לביא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully