וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמה החדש של הפועל תל אביב יכיל 3,400 מקומות

31.7.2013 / 14:39

עיריית תל אביב הגדילה את מספר המקומות באולם במתחם הדרייב אין ב-400 מושבים. צפי סיום העבודה: אוקטובר 2014

עיריית תל אביב הודיעה היום (רביעי) על הגדלת אולמה הביתי של הפועל תל אביב שנבנה בימים אלה במתחם הדרייב אין מ-3,000 מקומות ל-3,400 מקומות. הבנייה באולם התחילה כבר לפני ארבעה חודשים ומתקדמת על פי המתוכנן כשעד כה בוצעו כלונסאות ביסוס וקורות קשר, נבנו קירות ועמודים של הלובי ואזור התפעול, וכן הותקנו תשתיות ביוב וחשמל. צפי סיום העבודה עומד על אוקטובר 2014, כך שאת עונת 2014/5 צפויים האדומים לפתוח באולמה החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתרחבים. האולם החדש שיקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האולם מתוכנן ברמה הגבוהה ביותר וישמש את ענפי הספורט השונים, ובין השאר יוקצה לטובת קבוצת הבוגרים של אגודת הפועל תל אביב בכדורסל", נכתב בהודעה לעיתונות, "באולם ייבנו ארבעה יציעים אשר יקיפו את הזירה כך שתועצם חוויית הצפייה, ארבעה חדרי הלבשה, חדרי שופטים, שטחים לאכסון ומשרדי הנהלה. לטובת האוהדים יותקנו באולם מזנונים רבים ושרותי קהל על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר. בנוסף, האולם יותאם גם לעריכת משחקי כדורסל לליגות נכים ולשם כך הותאמו שני חדרי הלבשה לנכים".

"העירייה משקיעה משאבים ומאמצים רבים על מנת להקים את אולם הספורט הייעודי אשר יענה על הצרכים של אגודות הספורט בענפים השונים וכמובן יוכל לשמש לטובת משחקיה של קבוצת הכדורסל הפועל תל אביב", אמר ראש עיריית תל אביב רון חולדאי בהודעה לעיתונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully