וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתערבות השרים סער ולבנת: המתאבק טס לחו"ל

דרכונו של איגור גרטנר, זוכה הזהב במכביה, לא היה בתוקף. שרת הספורט ושר הפנים התערבו והוא יצא לתחרות בחו"ל

שרת הספורט לימור לבנת ושר הפנים גדעון סער שילבו כוחות, ופעלו להארכת דרכונו של המתאבק וחבר נבחרת ישראל איגור גרטנר תוך יממה, כדי לאפשר את יציאתו אתמול (יום ג') למחנה אימון בפולין לקראת השתתפותו באליפות העולם.

ביום ראשון האחרון הבחין מנכ"ל איגוד ההיאבקות, מקס גלייזר, כי דרכונו של גרטנר, חבר הנבחרת הישראלית שהינו עולה חדש החי בארץ כשלוש שנים, אינו תקף. ללא הארכת הדרכון, היה ברור כי לא תהיה באפשרותו של גרטנר לטוס יומיים לאחר מכן למחנה אימון, המהווה הכנה חשובה ואחרונה לקראת השתתפותו באליפות העולם בבודפשט בחודש ספטמבר הקרוב, בה הוא ייצג את מדינת ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברגע האחרון יצא לתחרות. גרטנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלייזר פנה במכתב בהול לשרה לבנת בבקשה לסייע בהארכת דרכונו של גרטנר בהקדם, על מנת לאפשר את נסיעתו. השרה לבנת פנתה לשר הפנים גדעון סער והמליצה להאריך את תוקף דרכונו של גרטנר כדי שהשתתפותו במחנה האימון לא תיפגע, וכן ייצוגו את מדינת ישראל באליפות העולם. לאור מעמדו של הספורטאי כעולה חדש, נדרשה המלצת השרה ואישורו של השר סער לעניין. עם קבלת המלצתה של השרה לבנת ואישורו של השר סער, פעלו הגורמים המקצועיים ברשות האוכלוסין וההגירה והאריכו תוך יממה את דרכונו של גרטנר.

אתמול בבוקר (יום ג') התייצב המתאבק, איגור גרטנר, בלשכת רשות האוכלוסין וההגירה בהרצליה לקבלת דרכונו המוארך. גרטנר, ברגע האחרון, הצליח להעלות על הטיסה למחנה האימון עוד באותו ערב.

איגור גרטנר הוא עולה חדש, החי בארץ מזה שלוש שנים. הוא מתאבק בסגנון חופשי במשקל 66 ק"ג. גרטנר יצג עד כה את מדינת ישראל באליפויות אירופה וטורנירים בינ"ל רבים ולפני מספר ימים זכה בקטגוריית המשקל שלו במקום הראשון במסגרת משחקי המכביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully