וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד פיזארו רמז למכירת משחקים באיטליה

קשר פיורנטינה טען בראיון שהניצחון הדרמטי של מילאן שהעניק לה מקום בצ'מפיונס לא היה כשר: "הם הפכו אותנו לבדיחה"

איטליה סוערת, ושוב לא מדובר בדברים שקשורים ישירות לכדורגל אלא לחשד להטיית משחקים. ראיון שנערך לאחרונה ב"קריירה דלו ספורט" עם דויד פיזארו, קשרה של פיורנטינה, עורר מהומה גדולה אחרי שהשחקן רמז לכך שמשחקים במחזור האחרון של העונה האחרונה לא היו כשרים בלשון המעטה.

דויד פיזארו שחקן רומא. Gabriele Maltinti, GettyImages
"זה חבל לעבוד קשה כל השבוע רק כדי להיות מתוסכל בכל יום ראשון". דויד פיזארו/GettyImages, Gabriele Maltinti

והנה התזכורת: מילאן נלחמה על העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות והייתה חייבת לנצח את סיינה. היא גם עשתה זאת בזכות ניצחון 1:2 אחרי שמריו באלוטלי כבש שער שוויון דרמטי בפנדל בדקה ה-84 ושלוש דקות לאחר מכן פיליפה מקסס הבקיע את שער הניצחון. שלוש הנקודות של הרוסונרי הציבו אותם עם שתי נקודות יותר על פני הויולה שמצידם מחצו 1:5 את פסקארה. אם מילאן לא הייתה מנצחת, פיורנטינה הייתה מסיימת במקום השלישי ומגיעה לליגת האלופות.

באותו ראיון אמר פיזארו: "הם לא נתנו לנו לשחק בליגת האלופות למרות שזה הגיע לנו. הם הפכו אותנו לבדיחה. כמו כל האנשים בפלורנטינה, אני עדיין לא מעכל את מה שקרה. אני מוחה נגד השיטה שמאפשרת לדברים כאלה לקרות. את אותם דברים ראיתי ברומא. זה חבל לעבוד קשה כל השבוע רק כדי להיות מתוסכל בכל יום ראשון".

בעקבות הרמיזות על אותם דברים לא כשרים, באיטליה כבר הודיעו כי יזמנו את פיזארו לחקירה על ידי ההתאחדות כדי למסור את הדברים שהוא טוען כי הוא יודע שנעשו בצורה לא כשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully