וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "הסיכוי לשחק בריאל יכול להגיע רק פעם בחיים"

במדריד מגבירים את הלחץ על גארת' בייל, שטרם ביקש רשמית לעזוב את טוטנהאם: "אצלנו הוא יוכל להפוך לשחקן הטוב בעולם"

פרשת גארת' בייל ממשיכה להעסיק את הכדורגל הספרדי והאנגלי כאחד, כשריאל מדריד ממשיכה להבהיר שלא תוותר על הניסיון להחתים את היהלום הוולשי, בעוד שטוטנהאם מתעקשת שלא לשחררו. בייל עצמו רמז להנהלת התרנגולים על רצונו לעבור לריאל, אבל בלונדון שואבים אופטימיות מכך שלא הצהיר פומבית על דרישתו לעזוב, ומעריכים שהסיבה לכך נעוצה ברצונו לשמור על יחסים טובים עם האוהדים בווייט הארט ליין.

בקשה רשמית של בייל לשחרור צפויה לגרום ליו"ר דניאל לוי לאפשר לו לנהל מגעים עם הבלאנקוס, אבל הקשר ממשיך להתמהמה, ובריאל שוב ניסו לגרום לו לזרז את התהליך עם רמז עבה מצידו של זינדין זידאן. המנהל הספורטיבי החדש של הספרדים שנמצאים בלוס אנג'לס דיבר על העסקה הנרקמת והתגונן גם מפני הביקורות על סכומי הענק שקבוצתו מוכנה לשלם.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם מאוכזב. רויטרס
מפחד לפגוע ביחסים עם אוהדי טוטנהאם? גארת' בייל/רויטרס

"זה נורמלי ששחקן מתרגש כשריאל מתעניינת בו", אמר זידאן. "אין שום דבר יוקרתי יותר עבור כל שחקן מאשר ללבוש את המדים הלבנים של ריאל מדריד. אם הוא יביע רצון להצטרף אלינו, אז טוטנהאם תצטרך לתת לו רשות לדבר איתנו. הסיכוי לשחק בריאל יכול להגיע רק פעם בחיים, ומובן שגארת' לא רוצה להחמיץ אותו".

"ככה זה בכדורגל המודרני", המשיך הצרפתי. "צריך לשלם הרבה כדי להשיג את השחקנים הכי טובים. בשנה שעברה בייל היה באותה רמה כמו רונאלדו ומסי, והוא אחד מאותם שחקנים גדולים שיכולים לתת משחק רע אבל לשנות את המשחק ברגע אחד מבריק. אלו השחקנים שמביאים לך תארים בליגה ובליגת האלופות. הוא כבר אחד השחקנים הטובים באירופה, ויש לו את מה שצריך כדי להפוך לשחקן הטוב בעולם. זו קצת קלישאה, אבל זה נכון שאתה הופך לשחקן טוב יותר כשאתה משחק עם שחקנים טובים יותר מסביבך".

זינדין זידאן, מנהל ספורטיבי ריאל מדריד. The Image Gate, GettyImages
"אלו השחקנים שמביאים לך תארים בליגה ובליגת האלופות". זינדין זידאן/GettyImages, The Image Gate

כזכור, בייל מחזיק בחוזה בטוטנהאם עד 2016. ההצעה הראשונה שהגישה ריאל מדריד תמורת השחקן עמדה על 60 מיליון יורו, אבל בטוטנהאם השיבו בשלילה עליה, ועל שלל ההצעות שצמחו עד להצעת ענק של 95 מיליון ליש"ט, שכללה 51 מיליון ליש"ט במזומן, בנוסף להעברתם של אנחל די מריה ופאביו קואנטראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully