וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: בלנקה ולאסיץ' פרשה מאליפות העולם

הקופצת לגובה הקרואטית עדיין סובלת מהפציעה: "יהיה מסוכן עבורי לקפוץ במוסקבה". המארגנים מבטיחים מלחמה בסמים

הקופצת לגובה בלנקה ולאסיץ' הודיעה שלא תשתתף באליפות העולם באתלטיקה שתיערך במוסקבה בחודש הבא (10 עד 18 באוגוסט). הקרואטית, אלופת העולם פעמיים בעברה, סובלת מפציעה ישנה.

בלנקה ולאסיץ'. GettyImages
אכזבה לה ולכולנו. ולאסיץ'/GettyImages

ולאסיץ' חזרה השנה לפעילות אחרי שנעדרה לכל אורך 2012 בגין פציעה בגיד האכילס. "הכאב ברגל הפך לאחרונה לחזק יותר אחרי הדיאמונד ליג במונאקו", כתבה ולאסיץ' על התחרות שנערכה לפני כשבועיים, "זה לא עבר, וזה סימן ברור שאני צריך לנוח ולהחלים. לנסות לקפוץ במוסקבה יהיה מסוכן מדי עבורי, לא רוצה לקחת את הסיכון הזה". ולאסיץ', 29, קפצה השנה 2.00 מטר, תוצאה שרק אנה צ'יצרובה הרוסייה והאמריקאית בריגטה בארט עברו.

* בהתאחדות האתלטיקה הבינלאומית הבטיחו היום במסיבת עיתונאים שיבוצעו באליפות בדיקות סמים קפדניות נגד סמים משפרי ביצועים. כזכור, אסאפה פאוול וטייסון גיי הושעו לאחרונה בעקבות פרשיית סמים גדולה, וסגן הנשיא סבסטיאן קו מבטיח מלחמה.

"הדבר הנכון לעשות הוא להיות אגרסיבי בנוגע לבדיקות", אמר קו, "ולדאוג שתמיד הטכנולוגיה תקדים את הספורטאים כדי לשמור על הספורט נקי. אני לא יכול להגיד שאנחנו עומדים בפני עידן נקי מסמים, אבל אנחנו לוקחים את זה רציני מאי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully