וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן ווטפורד סיכם בהפועל אילת, הבנות עם רותבארט

30.7.2013 / 18:35

הפורוורד (22, 2.06) ששיתף פעולה עם מקל חתום על אחד מסלי הניצחון הגדולים במכללות. הסנטר הישראלי קרוב גם הוא

אחרי שצירפה את יינסי גייטס, קווין פאלמר וטרנס רודריק, השלימה הערב (שלישי) את מצבת הזרים שלה לקראת העונה הקרובה, כשסיכמה עם כריסטיאן ווטפורד. הפורוורד (2.06, 22) הוא בוגר מכללת אינדיאנה, שסיימה את העונה החולפת עם המאזן הטוב ביותר מבין כל המכללות בארצות הברית, ואף שיחק לצדו של גל מקל בליגת הקיץ במדי המאברקיס. מאמן הקבוצה, עודד קטש אמר על השחקן: "כריסטיאן הוא שחקן מוכשר מאד. שיתוף הפעולה שלו עם יינסי גייטס מתחת לסל חשוב לנו. מדובר ברוקי שיעשה עונה ראשונה מחוץ לארצות הברית. אילת זו תחנה מצויינת לקריירה שלו".

כריסטיאן ווטפורד שחקן אוניברסיטת אינדיאנה. GettyImages
קנטאקי לא תשכח את הסל שלו. ווטפורד/GettyImages

ווטפורד הוא בוגר אוניברסיטת אינדיאנה מהשנה האחרונה. כבר בשנתו הראשונה במכללה הרשים מאוד עם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים, והמשיך במגמת ההתקדמות גם בשנתו השנייה. בשנה האחרונה רשם 12.3 נקודות ו-6.3 ריבאונדים כשהוא רושם 48.4 אחוזים מחוץ לקשת. אגב, ווטפורד היה חתום על אחד הסלים הגדולים במכללות בשנה שעברה, כשקלע את שלשת הניצחון מול קנטאקי, המדורגת ראשונה. הפורוורד שיחק בליגת הקיץ של אורלנדו במדי אינדיאנה ובליגת הקיץ בלאס וגאס ביחד עם גל מקל במדי דאלאס אך לא הרשים.

כמו כן נודע לוואלה! ספורט כי קיימות הבנות כספיות בין אילת לבין הסנטר רוברט רותבארט, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אך ההבנות בשלב זה לא הביאו לכדי חוזה. רותבארט ביקש להמתין עד אמצע חודש אוגוסט כדי לבחון את האפשרות לשחק באירופה, ואם עד אז לא ימצא קבוצה, יצטרף לקבוצה המרשימה מהדרום.

צפו בסל הניצחון הנהדר של ווטרפורד מול קנטאקי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully