וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשעודד קטש קלע מהחצי. דרך הפרקט

30.7.2013 / 17:40

משחק ההוקרה לגליל בהשתתפות כל אגדות המועדון סיפק מנות אדירות של רגש, זכרונות ואפילו כדורסל מדהים של ילד הפלא שמאמן היום את אילת וקלע סל מהחצי דרך הקפצה אחת על הפרקט. כוכבי משנה: פיני גרשון, ליאור אליהו, גור שלף, עמית גל, דורון שפר, ומי לא בעצם

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

חמש שנים חלפו מאז עברה הפועל גליל עליון, אחת משלוש הקבוצות היחידות בתולדות הכדורסל הישראלי שזכתה באליפות בשיטת הפלייאוף, לגלבוע והחלה לשחק את משחקיה הביתיים באולם בגן נר. אמש (שני) נערך משחק מיוחד באולם בכפר בלום שמטרתו לתמוך בארגון האוהדים "האריה השואג" של הפועל גליל עליון, שמנסה לפתוח בימים הללו את עונתה השנייה בליגה הלאומית.

לאולם הגיעו כמעט כל כוכבי העבר ומאמניה של גליל עליון שהשתתפו במשחק מיוחד בין כוכבי שנות ה-90 של הקבוצה לכוכבי שנות ה-2000: עודד קטש, דורון שפר, נדב הנפלד, גור שלף, פפי תורג'מן, אמיר בינו, ארז חזן, אמיר מוכתרי, אורן עמיאל, עומרי כספי, מארק בריסקר, עידו קוז'יקרו, ליאור אליהו, יוגב אוחיון, שמוליק ברנר, אילן ברקוביץ', אבישי גורדון, ניר מטלון, אבנר יאור, פיני גרשון, מולי קצורין וארז אדלשטיין. "היה חסר קצת את ברד ליף וקורטוב של אנדרו קנדי וסטיב מאלוביק", אמר עידו קוז'יקרו המחויך.

שחקני הפועל גליל עליון לשעבר, דורון שפר, עידו קוז'יקרו. דרור פיקלני
"היה חסר קצת ברד ליף וקורטוב של אנדרו קנדי וסטיב מאלוביק". קוז'יקרו עם שפר/דרור פיקלני

עוד לפני המשחק, בשעה שהשחקנים מתחממים והיציעים מתמלאים התרחשה הפסקת חשמל שהעמידה את קיומו של המשחק בסימן שאלה. "גם הפסקת חשמל לא תפסיק את החגיגה", אמר מנהל הקבוצה לשעבר עמית גל ושניות לאחר מכן נדלקו האורות והמשחק החל. על הפרקט הראה עודד קטש שאם ברכיו היו מאפשרות זאת, הוא כנראה היה עדיין אחד השחקנים המובילים בליגת העל, כשרשם מספר מהלכים נהדרים בדרך ל-15 נקודות. גם גור שלף ודורון שפר הראו ניצוצות, אבל לא יכלו למשחק נהדר של עומרי כספי שהפציץ 31 בדרך לניצחון קבוצת שנות ה-2000 85:93.

לאחר המשחק נערך טקס בחירת חמישיית כל הזמנים של המועדון כשעודד קטש, דורון שפר, ארז חזן, נדב הנפלד ועידו קוז'יקרו זכו לכבוד. ארז חזן נבחר לשחקן המצטיין של המועדון בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully