וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דנילו ניקוליץ' ינחת על מנת לחתום רשמית

30.7.2013 / 13:37

הבלם לא יחזור עם הקבוצה ממחנה האימונים, אך אמור לחתום לעונה אחת. מאמצים לצרף את דריו פרננדס: "יש רצון הדדי"

דנילו ניקוליץ' צפוי לנחות בישראל בסוף השבוע הקרוב, על מנת לחתום באופן רשמי על חוזה לעונה נוספת בהפועל חיפה. הבלם שהתאמן עם הקבוצה במשך כל מחנה האימונים לא ימריא איתה הערב (שלישי) בחזרה לישראל, אך יצטרף עד יום שישי ויחתום על חוזה לעונה אחת, אם לא יקרה משהו דרמטי בימים הקרובים.

שחקן הפועל חיפה, דנילו ניקוליץ'. טל לוי
אם לא יקרה משהו דרמטי, הוא יישאר בחיפה. ניקוליץ'/טל לוי

הבעלים של חיפה יואב כץ סיכם עם ניקוליץ' את כל התנאים כאשר הסרבי צפוי להמשיך לעונה נוספת בקבוצה. ניקוליץ' יהפוך לזר הרביעי של הקבוצה אחרי הצטרפותם של טאדאס קיאנסקאס, נבוישה מרינקוביץ' וז'רקו קוראץ'. בינתיים בחיפה ממשיכים במגעים עם דריו פרננדס, כאשר עם הנחיתה של הקבוצה בארץ ינסו במועדון לקדם את העניינים מולו. במועדון ינסו לקבוע פגישה עם השחקן לימים הקרובים כדי לנסות ולסכם את כל הפרטים ולצרף את השחקן לקבוצה.

"עדיין אין התקדמות משמעותית", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט, "אבל יש רצון של שני הצדדים שזה יקרה, אנחנו מאמינים שדריו יהיה בהפועל חיפה". בחיפה ציינו שמחנה האימונים שמסתיים היום היה חיובי מאוד ותרם רבות לחיבור הקבוצתי. כידוע, חיפה סיימה בתיקו את שלושת משחקי האימון שערכה כשבמועדון מצפים שהחלק הקדמי יהיה יותר חד אך ציינו שאין ספק שהקבוצה בכיוון החיובי.

דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"יש רצון הדדי". דריו פרננדס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully