וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הפועל חיפה שוחרר: "מדובר במעצר שווא"

29.7.2013 / 13:04

האוהד שלפי הקבוצה הסית לאלימות נגד יואב כץ קיבל צו הרחקה ממתחם האימונים לחצי שנה. מרקו אנגלוביץ' שוחרר

אוהדה של הפועל חיפה שנעצר אתמול (ראשון) שוחרר היום חזרה לביתו ומעצרו לא הוארך. האוהד שהגיע לבית המשפט מלווה בעורכי דינו רועי קרן ואילן אלימלך קיבל בסיום הדיון צו הרחקה לחצי שנה ממתחם האימונים בקרית חיים. כמו כן, נאסר עליו ליצור קשר עם הבעלים יואב כץ, המנכ"ל אפרים גבאי וסמנכ"ל המועדון רון פלדהיים.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
"אין היבט פלילי במעשה". יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

כזכור, אתמול נעצר אוהד הקבוצה לאחר שפרסם בדף הפייסבוק שלו הודעה לפיה "צריך להכניס את יואב לתאים ולמלא בגז". במועדון הזדעזעו מההודעה ומיהרו להגיש תלונה במשטרת זבולון על הסתה לאלימות כשבמשטרה עצרו את האוהד. למרות ההצהרות המוקדמות של המשטרה לפיהן היא תבקש להאריך את מעצרו של האוהד, היום הגיעו הצדדים להסכמה לפיה הוא ישוחרר בתנאים מגבילים.

עורכי הדין קרן ואלימלך טענו כי אין היבט פלילי במעשה וכי הפועל חיפה מתעקשת ללבות את היצרים.
בסופו של דבר קיבל כאמור האוהד את העונש ושוחרר חזרה לביתו כשהוא יוכל להגיע למשחקי הקבוצה העונה. גורמים במועדון אמרו שלא ברור מדוע בחרו במשטרה ובבית המשפט לסיים את הפרשה ב"עונש קל", לטענתם, ואמרו כי העונש רק יעודד מעשי אלימות דומים.

עו"ד רועי קרן אמר לוואלה! ספורט: "מדובר במעצר שווא. העניינים נופחו מעבר לכל פרופורציה ואין כאן כל היבט פלילי. לראייה היא שבהסכמה עם המשטרה אפילו לא נפסלה זכותו להמשיך ולהגיע למשחקי קבוצתו האהובה כדי לעודד אותה".

מרקו אנגלוביץ' ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון ונבחן בקבוצה במהלך מחנה האימונים שוחרר ולא יצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully