וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 30.7

עומר אצילי בבית"ר ירושלים, מאור עידה יצטרף אליו? עכו רוצה את אלירן דנין, סכנין והפועל חיפה מתקרבות לזר חמישי ואלמוג כהן שב לגרמניה

17:15: רשמי: אלמוג כהן חתם לשלוש שנים באינגולשטאט וקיבל את החולצה מספר 36.

17:03: רשמי: עומר אצילי חתם לארבע שנים בבית"ר ירושלים ויערוך בהמשך את אימון הבכורה. לסיפור המלא

16:45: עסקה סגורה: אלמוג כהן עוזב את נירנברג וישחק בעונה הקרובה באינגולשטאט מהליגה הגרמנית השנייה. כך סוכם בפגישה בין הקשר למנהל הספורטיבי של נירנברג, מרטין באדר.

16:40: מכבי חיפה ואייל גולסה ידונו בקרוב על חוזה חדש לשלוש שנים. הקשר אמר: ?בכל צעד בנוגע לעתידי הנשיא יעקב שחר והנהלת המועדון מעודכנים. אם לא אצא לחו?ל אשב עם ראשי הקבוצה בנוגע לחוזה עתידי במכבי חיפה".

עומר אצילי שחקן הפועל ראשון לציון. נמרוד סונדרס
סוף הסיפור, הוא בבית"ר. אצילי/נמרוד סונדרס

13:40: דנילו ניקוליץ' צפוי לנחות בישראל לקראת סוף השבוע על מנת לחתום באופן רשמי על חוזה לעונה נוספת בהפועל חיפה. בינתיים בחיפה ממשיכים במגעים עם דריו פרננדס כאשר עם הנחיתה של הקבוצה בארץ הערב ינסו במועדון לקדם את העניינים.

12:54: סכנין תחליט בשבוע הקרוב אם להחתים את ויאצ'סלב שבצ'נקו, החלוץ האוקראיני שנבחן במחנה האימון בפולין ולא חזר עם הקבוצה לישראל. אחת האופציות שעלתה היא להחתים את שבצ'נקו, שעלותו לא צפויה להיות גבוהה, ובנוסף להחתים חלוץ ישראלי נוסף, כשבין המועמדים נמצאים עידו אקסברד ורועי דיין.

11:49: עומר אצילי עשוי לחתום כבר היום בבית"ר ירושלים אחרי שהוא כבר סיכם את תנאיו. הקבוצה מהבירה תבחן את הקשר-חלוץ מאור עידה, ששיחק בעונה שעברה באחי נצרת ובהכוח עמידר רמת גן מהליגה הלאומית.

9:55: מכבי חיפה עדיין לא מצאה חלוץ, וההערכה היא שתוצאה טובה בלטביה תוביל להתקדמות ולתחילת המשא ומתן עם אחד המועמדים. כרגע אריק בנאדו בוחן מספר שמות, אבל מלבד ז'רמי בוקילה לאף אחד מהם לא נעשתה פניה רשמית. אם יחתום חלוץ, אנדלובו אמור לקבל הודעה רשמית על עזיבה. סינטאיהו סלליך מעוניין להישאר בקבוצה אם יקבל דקות משחק, צמד המשחקים הקרוב יכריעו אם יישאר.

7:02: בהפועל עכו עושים מאמצים לחזק את עמדת המגן השמאלי לאחר עזיבתו של דדי בן דיין הקיץ, כאשר מי שעשוי לסגור השבוע את תנאיו הוא אלירן דנין, ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב ואמור לחזור לעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully