וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: מרכוס דאב חתם לעונה אחת

30.7.2013 / 10:29

הסנטר (28, 2.06) שירד בעונה שעברה עם אשקלון ללאומית, מצטרף לקבוצה של נתי כהן, שפנתה גם לקני הייז מגלבוע/גליל

מכבי אשדוד החתימה היום (שלישי) את סנטר אליצור אשקלון בעונה שעברה מרכוס דאב, והוא מצטרף לריאן פירסון שסיכם אמש בקבוצה. בדאב היו מעוניינות עוד מספר קבוצות בליגת העל, אך אשדוד הייתה זאת שהייתה הרצינית ביותר, והצליחה לסגור את העסקה בטרם אחת מהקבוצות האחרות השכילה לצרפו.

נתי כהן אמר לאחר החתימה: ""מרכוס דאב היה על הכוונת של אשדוד עוד משלבי בניית הקבוצה, מדובר בשחקן איכותי עם אישיות מדהימה, שחקן שעובד קשה, שומר חזק ומעניק אנרגיות חיוביות לחבריו לקבוצה. נתונים אלו נדירים אצל שחקנים זרים וזו הסיבה שניהלנו מעקב של יותר מחודש וברגע שהתאפשרה ההזדמנות חתמנו ואני שמח על כך. מדובר בשחקן שמכיר את הליגה הישראלית, ויחד עם ריאן פירסון שחתם אתמול בקבוצה יש לנו זוג שיתן לנו שקט".

שחקן אליצור אשקלון מרכוס דאב מול שחקן מכבי תל אביב מלקולם תומאס. מגד גוזני
אשדוד ניצחה במירוץ אחריו. מרכוס דאב/מגד גוזני

דאב (28, 2.06) הוא בוגר מכללת אוקלהומה סטייט משנת 2008. בעונת 2008/9 יצא לראשונה באירופה ושיחק בשורות פפינסטר הבלגית במדיה רשם 10.8 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. את העונה לאחר מכן העביר במדי דקוטה מליגת הפיתוח, ואת עונת 2010/11 העביר באלופת טיוואן. בעונה שלאחר מכן חזר דאב לדקוטה מליגת הפיתוח ורשם ב-45 משחקים ממוצע של 13.5 נקודות ו-6.8 ריבאונדים. בתחילת העונה שעברה חתם באליצור אשקלון, ולמרות פציעה שהגבילה אותו בתחילת הדרך רשם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים בשורות היורדת ללאומית.

הקבוצה של נתי כהן השלימה עד כה את מצבת הישראלים עם השארתו של משה מזרחי וצירופם של ליאור ליפשיץ, עמית ביר-כץ, גל איתן ואלעד הופמן שמצטרף לכהן מאליצור יבנה. המטרה הבאה של נתי כהן הוא הגארד קני הייז ששיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל. בקבוצה כבר הגישו הצעה לשחקן, ומקווים שיהפכו אותו לזר השלישי בעיר הנמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully