וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה בעט בצלם במפשעה: "כאילו בבעיטה חופשית"

הארגנטינאי האגדי רשם עוד תקרית לאוסף: צלם של הצהובון "ג'נטה" טוען שספג בעיטה כואבת כשניסה לצלמו בבית אביו

צלם של הצהובון הארגנטינאי "ג'נטה" מאשים את דייגו מראדונה שהוא בעט בו במפשעה. הצלם, אנריקה מדינה, טוען שביום ראשון בערב הוא הגיע לביתו של אביו של מראדונה כדי לצלם את שחקן העבר האגדי ושבתגובה האחרון רץ לעברו ובעט בו "כאילו הוא לוקח בעיטה חופשית".

למראדונה יש עבר עשיר בהתקלויות עם עיתונאים במולדתו. התקרית המפורסמת ביותר אירעה באמצע שנות ה-90, אז הוא הסתגר בביתו וירה לעבר עיתונאים עם רובה אוויר.

מאמן אל וואסל, דייגו מראדונה. Francois Steenkamp, AP
שוב משתולל. דייגו מראדונה/AP, Francois Steenkamp

במאי האחרון מספר 10 האגדי תקף עיתונאים וצלמים שהציקו לו ולבת זוגו בנמל התעופה בבואנוס איירס. כשמראדונה יצא לאולם קבלת הנוסעים, הצלמים והעיתונאים הקיפו אותו וביקשו לדעת מהי סיבת ההגעה שלו. השאלה הזו מסתבר, הרגיזה אותו מאוד. הוא התחיל לצעוק עליהם, כינה אותם "אנשים רעים" ואמר שהוא יסכים לדבר "רק עם העיתונאים שהם חברים שלי". זה לא נגמר שם.

על פי הדיווחים, אחרי שהשניים עזבו את המקום, חלק מהעיתונאים והצלמים המשיכו לנסוע אחריהם ובשלב מסוים מראדונה עצר את הרכב, התעלם מהגשם הכבד שירד באותו זמן, יצא החוצה כשהוא אוחז בסיגר שמן והתחיל לזרוק אבנים על המכוניות שלהם בעזרת ידו השנייה. צלם שהיה קרוב אליו אף ספג ממנו בעיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully