וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת הבלמים של חרארדו מרטינו

התקשורת הקטלאנית טוענת שברצלונה צימצמה את הרשימה. לואיז ואגר בעדיפות עליונה, ורמאלן, ורטונגן וקומפאני אחריהם

"הבלם הבא של ברצלונה יגיע מהפרמיירליג". כך קראה הבוקר (שלישי) הכותרת הראשית של "אלמונדו דפורטיבו" שמסקר בעיקר את ברצלונה. בתקשורת הספורט הקטלאנית מסבירים שהמאמן החדש חרארדו מרטינו מבין היטב שהעמדה אותה יש לחזק באופן מיידי היא במרכז ההגנה ושהוא סימן חמישה מועמדים.

מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו (ימין) עם נשיא המועדון סנדרו רוסל. רויטרס
מבינים את הצורך הדחוף בבלם. טאטה ורוסל/רויטרס

בברצלונה הבינו שטיאגו סילבה מפ.ס.ז' בכל מקרה לא יגיע, וסימנו שני מועמדים בכירים במקומו הברזילאי: בן ארצו דויד לואיז ובלם ליברפול, דניאל אגר. השניים אגב, כבר קושרו בשמה של ברצלונה עוד לפני הגעתו של טאטה.

בנוגע ללואיז - כך על פי הדיווח - אצל אלופת ספרד לא קיימת אופטימיות גדולה וקיים חשש שז'וזה מוריניו לא יסכים למכור אותו לקבוצה. בנוסף, הברזילאי של צ'לסי גם נמצא על הכוונת של באיירן מינכן. לפיכך בארסה עשויה להפעיל את מלוא כובד המשקל כדי להנחית בקאמפ נואו את אגר הדני, שזוכה להערכה גדולה בברצלונה בזכות המשמעת הטקטית שלו והניסיון שהוא צבר.

דניאל אגר, שחקן ליברפול, שינג'י קגאווה, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מאוד מוערך בברצלונה. אגר/רויטרס

אם גם לואיז וגם אגר לא יגיעו, ברצלונה תפנה את תשומת לשלושת הבלמים הבאים ברשימה, שלושה בלגים: וינסנט קומפאני ממנצ'סטר סיטי, תומאס ורמאלן מארסנל או יאן ורטונגן מטוטנהאם.

על פי "אלמונדו דפורטיבו", רק אם אף אחת מחמש האופציות הללו לא תמוצה, אלופת ספרד תבחן את החתמתו של אחד מהשניים: סנטיאגו ורג'יני הארגנטינאי או מרקוס קאסרס הפרגוואי, שניהם שחקני ניואל'ס אולד בויס אותה אימן טאטה עד שחתם בברצלונה.

שחקן ניואל'ס אולד בויס, סנטיאגו ורג'יני (ימין) מול שחקן בוקה ג'וניורס, לאוטרו אקוסטה. Natacha Pisarenko, AP
כרגע מחוץ לתמונה. ורג'יני מימין/AP, Natacha Pisarenko

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully