וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה עד גיל 19: צרפת קטעה את שלטון ספרד

אלופת השנתיים האחרונות הודחה בחצי הגמר לאחר הפסד 2:1בהארכה. הצרפתים מול סרביה, שניצחה בפנדלים את פורטוגל

השלטון הספרדי באליפות אירופה עד גיל 19 נקטע הערב (שני). אחרי שתי זכיות רצופות, שלושה גמרים רצופים ושש זכיות בסך הכול בשנות ה-2000, הספרדים הפסידו 2:1 בהארכה לצרפת והודחו לראשונה בשלב חצי הגמר. צרפת, שניצחה את ספרד בגמר 2010, תוכל לציין זכייה שמינית בטורניר אם תנצח ביום חמישי את סרביה שהעפילה לראשונה (כמדינה עצמאית) עם ניצחון 2:3 בפנדלים על פורטוגל (2:2 ב-120 דקות).

שחקני נבחרת צרפת עד גיל 19 חוגגים. Friedemann Vogel, GettyImages
ממשיכים קיץ חלומי. שחקני נבחרת צרפת/GettyImages, Friedemann Vogel

ספרד - צרפת 2:1 (לאחר הארכה)

קצת יותר משבועיים אחרי הזכייה הצרפתית באליפות העולם עד גיל 20, גם השנתון הבא רוצה להצטרף לקיץ החלומי. עם שמות נוצצים כמו איימריק לפורט (בילבאו), אדריאן ראביו (פ.ס.ז'), יאסין בנזיה (ליון) ואנתוני מרסיאל (מונאקו) צרפת הצליחה להדיח את האלופה המכהנת. ספרד דווקא הוליכה מפנדל של חוסה רודריגס, שחקן ריאל מדריד, שכבש בדקה ה-27, אבל שתי דקות לאחר מכן בנזיה השווה אחרי מסירה נפלאה של קורנטן ז'אן. שתי הנבחרות הגיעו למצבים, בעיקר צרפת עם בנזיה הנהדר, ולא הצליחו להכריע את המשחק לפני ההארכה. בדקה ה-105 המהפך הושלם, כשהבלם אנטואן קונט ניצל טעות בהגנה והקפיץ את צרפת לגמר.

סרביה - פורטוגל 2:2 (2:3 בפנדלים)

אחרי שלושה הפסדים קודמים במעמד חצי הגמר, סרביה סוף כל סוף צלחה את המכשול הקבוע והעפילה לגמר היסטורי. גיבור הערב היה השוער פרדראג ראיקוביץ', שעצר שני פנדלים בדו קרב מהנקודה הלבנה לפני שאלכסנדר מיטרוביץ' בעט פנימה את הפנדל המכריע. אורוש ג'ורג'ביץ' נגח את סרביה ליתרון בדקה השישית, אבל פורטוגל הפכה עם שערים של ברנרדו סילבה (55) ואלכסנדר גואדס (79), לפני שהמחליף מיאט גאצ'ינוביץ' כבש שער דרמטי חמש דקות לסיום ושלח את המשחק להארכה ולמותחן מהנקודה הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully