וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ג'ראי גרנט חתם בקבוצה

29.7.2013 / 21:15

החולונים צירפו את הפורוורד/סנטר האמריקאי (23, 2.03 מ'), אחיינו של הוראס גרנט. ליובין: "מתאים לרוח שלנו". צפו בביצועיו

הפועל חולון ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה, והערב (שני) החתימה את הפורוורד/סנטר האמריקאי ג'ראי גרנט. גרנט (23, 2.03 מ') העביר את העונה החולפת בקבוצת ברינדיסי מהליגה האיטלקית, כאשר עלה מהספסל והעמיד ממוצעים עונתיים של 4.5 נקודות (65 אחוז מהשדה, 62 אחוז מהעונשין) ו-3.4 ריבאונדים ב-12.3 דקות לערב. "אנחנו שמחים שהחתמנו שחקן שמתאים לרוח החולונית, שחקן מאוד אתלטי ואנרגטי שבא מקולג' טוב ואנחנו מצפים שיעשה את הפריצה הגדולה שלו אצלנו", אמר המאמן ליאור ליובין.

הכדורסלן האמריקאי ג'ראי גרנט. GettyImages
מגיע מהליגה האיטלקית. גרנט/GettyImages

גרנט, אחיינו של כוכב ה-NBA לשעבר הוראס גרנט, בילה עונה אחת במכללת קלמזון, ב-2010/11, במדיה קלע 12.4 נקודות למשחק, הוריד 6.7 כדורים חוזרים למשחק וחסם 2.3 פעמים לערב. לאחר מכן עבר לליגה האוסטרלית, והחל הקריירה המקצועית שלו בקבוצת סידני קינגס. באוסטרליה עמדו ממוצעיו על 11.9 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק.

עד כה החתימה הפועל חולון את שחקן הפנים האמריקאי לורנס באוורס והגארדים גוני יזרעאלי, ששב לראשונה לקבוצה מאז עונת האליפות, ויחזקאל סקוורר, שמצטרפים לשלומי הרוש שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות ואת המתאזרח אייזיק רוזנפלט. בקבוצה מנהלים מגעים עם בן רייס, בו מעוניינת גם הפועל ירושלים, ועם שון דניאל וצפויים לקבל החלטה גם בנוגע להמשך דרכו של המתאזרח עומאר ווטאד.

צפו בעשרת המהלכים היפים של ג'ראי גרנט באוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully