וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה לאליפות של גליל עליון: כספי ניצח את קטש ושפר

29.7.2013 / 21:03

כפר בלום לבש חג לכבוד המפגש הנוסטלגי, כוכבי שנות ה-2000 בראשות כספי (31 נק') ניצחו 85:93 את כוכבי שנות ה-90

20 שנה אחרי האליפות ההיסטורית של הפועל גליל עליון, שוב לבש הערב (שני) אולם כפר בלום חג לכבוד משחק מיוחד שמטרתו לתמוך בקבוצת הכדורסל שמשחקת בליגה הלאומית. במסגרת האירוע נפגשו כוכבי שנות ה-90 של המועדון וכוכבי שנות ה-2000. האולם בכפר בלום התמלא בכ-1,500 אוהדים נלהבים, כשכל ההכנסות יועברו לארגון "האריה השואג", ארגון האוהדים של הקבוצה, שקם בימים הללו. המשחק עצמו התעכב בחצי שעה בעקבות הפסקת חשמל, ודווקא כשהיה נדמה שהמשחק עשוי להדחות, נדלקו האורות.

שחקני הפועל גליל עליון לשעבר, דורון שפר, עידו קוז'יקרו. דרור פיקלני
ערב נוסטלגי. עידו קוז'יקרו עם דורון שפר/דרור פיקלני

על הפרקט רצו כוכבי העבר והוותיקים הגדולים של הכדורסל הישראלי: עודד קטש, דורון שפר, ארז חזן, אמיר בינו, ברק פלג, פפי תורג'מן, גור שלף, עידו קוז'יקרו, ניר מטלון ואמיר מוכתרי בצד אחד, ובצד השני חלק גדול משחקני נבחרת ישראל, כשביניהם עומרי כספי, ליאור אליהו, יוגב אוחיון, יהוא אורלנד ושמוליק ברנר מחוזקים בשחקני העבר עופר פליישר, שרון ששון ומארק בריסקר. את נבחרת שנות ה-90 הדריכו פיני גרשון וארז אדלשטיין כשעל הקווים בצד השני עמד מולי קצורין.

מי שהפגינו יכולת גבוהה היו עודד קטש, דורון שפר וגור שלף מצד אחד, ועומרי כספי, יהוא אורלנד וליאור אליהו בצד השני. התמיכה הגדולה שקיבלו מהיציעים הובילו את השחקנים הוותיקים לכמה מהלכים נהדרים, כשגור שלף מסיים כמה מהלכים בצורה מרשימה ביותר. המשחק כולו התנהל באווירה מחויכת כשבמחצית ירדה נבחרת שנות ה-2000 ביתרון מינימלי 50:51. ברבע האחרון החלו השחקנים הצעירים להראות את כושרם וברחו לניצחון 85:93. את נבחרת הוותיקים הובילו אבישי גורדון ועודד קטש עם 15 נקודות כל אחד, ואת נבחרת שנות ה-2000 הוביל עמרי כספי עם 31 נקודות.

עומרי כספי עם שחקני הפועל גליל עליון לשעבר. דרור פיקלני
הפוגה מההכנות לאליפות אירופה. עומרי כספי/דרור פיקלני

בתחרות השלשות שנערכה במחצית זכה אבישי גורדון עם 21 שלשות, כשבמקום השני זכה מארק בריסקר עם 12 שלשות. בסיום המשחק נערך פאנל אליפות של המועדון במלון של קיבוץ הגושרים, בהשתתפות השחקנים שהובילו את המועדון לאותה אליפות בשנת 1993. כמו כן נבחרה חמישיית כל הזמנים של המועדון: עודד קטש, דורון שפר, ארז חזן, נדב הנפלד, עידו קוז'יקרו.

מעל 400 אוהדים כבר רכשו מניה בארגון האוהדים בעלות של 360 שקלים, כשהמטרה היא לגייס מעל 200 אלף שקלים.

יוגב אוחיון, מארק בריסקר, עם שחקני הפועל גליל עליון לשעבר. דרור פיקלני
מקום שני בתחרות השלשות. מארק בריסקר לצד יוגב אוחיון/דרור פיקלני
גור שלף, נדב הנפלד, שחקני הפועל גליל עליון לשעבר. דרור פיקלני
גם הוא הגיע. נדב הנפלד לצד גור שלף/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully