וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר עברה את גלושקו בדירוג, סלע זינק 23 מקומות

ההעפלה לגמר בבאקו החזיר את פאר למעמד הטניסאית הבכירה של ישראל. הזכייה באסטנה הקפיץ את סלע למקום ה-74

דודי סלע רשם הבוקר (שני) זינוק מרשים בדירוג העולמי החדש שפורסם, כשעלה עד למקום ה-74. הטניסאי הישראלי הבכיר, שזכה אמש בטורניר הצ'לנג'ר באסטנה וחגג בצורה מעוררת מחלוקת מול הקהל בקזחסטן, טיפס לא פחות מ-23 מקומות.

אצל הנשים, שחר פאר שהפסידה רק בגמר טורניר באקו בו השתתפה, זינקה 40 מקומות עד למקום ה-109 בעולם, והחזירה לעצמה את תואר הטניסאית הבכירה של ישראל כשעקפה את יוליה גלושקו, שמצידה ירדה מהמקום ה-110 למקום ה-123.

בצמרת הדירוג לא נרשמו שינויים ב-10 הראשונים, כשנובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, דויד פרר, רפאל נדאל ורוג'ר פדרר שמרו על הסדר הקיים בטופ 5. גם אצל הנשים אין תנודות בצמרת, כשחמש הראשונות הן סרינה וויליאמס, מריה שראפובה, ויקטוריה אזרנקה, אגניישקה רדוואנסקה ונה לי.

שחר פאר טניסאית ישראלית. GettyImages
שוב ראשונה. שחר פאר/GettyImages

פחות מחודש לפני פתיחת אליפות ארצות הברית, הוכרעו הלילה שניים מטורנירי ההכנה הראשונים לפלשינג מדו. בטורניר אטלנטה ג'ון איזנר חגג זכייה בתואר שביעי בקריירה עם 7:6, 6:7, 6:7 דרמטי במיוחד על קווין אנדרסון, אחרי שהציל שתי נקודות משחק. האמריקאי נאבק במשך כמעט שלוש שעות מול הדרום אפריקאי העיקש, ואחרי שלושה שוברי שוויון הקרב בין שניים מהשחקנים הגבוהים בסגל הלך לאיזנר, שהיכה 24 אייסים לעומת 21 של אנדרסון, והציל את כל 11 נקודות השבירה של יריבו.

ג'ון איזנר אחרי שזכה בטורניר אטלנטה. Kevin C. Cox, GettyImages
הציל שתי נקודות משחק. ג'ון איזנר/GettyImages, Kevin C. Cox

גם בגמר טורניר סטנפורד נרשמה דרמה, בסיומה דומיניקה ציבולקובה הניפה את הגביע אחרי ניצחון 6:3, 4:6, 4:6 על אגניישקה רדוואנסקה. חצי שנה אחרי שהובסה 6:0, 6:0 בגמר טורניר סידני על ידי הפולניה, הסלובקית השיגה נקמה מרשימה בתוך שעתיים וחצי, אחרי שהפסידה במערכה הראשונה וסירבה להיכנע גם כשנקלעה לפיגור 4:2 במערכה השלישית.

דומיניקה ציבולקובה אחרי שזכתה בטורניר סטנפורד. Ezra Shaw, GettyImages
נקמה מתוקה. דומיניקה ציבולקובה/GettyImages, Ezra Shaw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully