וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בבאזל: "המטרה להבקיע שער חוץ"

הצהובים מוכנים לקראת המשחק מול אלופת שוויץ: "מצפה לנו משחק קשה, אבל הם אומרים את אותו דבר". דאבור לא המריא

שחקני מכבי תל אביב נחתו הבוקר (שני) בבאזל, אליה טסו לקראת משחק החוץ במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, נגד אלופת שוויץ פ.צ.באזל. את פני הצהובים קידם מזג אוויר גשום. אם מכבי תל אביב תצליח לחלוף על פני השוויצרים בסיכום שני המשחקים, היא תעפיל לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות ותבטיח לעצמה כניסה אוטומטית לשלב הבתים בליגה האירופית, במידה ויכשלו בפלייאוף האלופות.

השחקנים של המאמן פאולו סוזה יערכו הערב את האימון הטקטי המסכם באיצטדיון סנט ג'קובס, בו יערך מחר המשחק. מי שלא המריא עם הקבוצה הם איגנסיו פידלף וחסן אבו זייד שקיבלו מזמן אישור למצוא קבוצה וכן החלוץ מונס דאבור, שהחלים לגמרי מפציעתו אך הושאר מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי דאבור. הצהובים נחתו בבאזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במכבי תל אביב מודעים היטב לחוזק של יריבתם, למרות שינויים שחלו בסגל האלופה השוויצרית לאחרונה. אנליסט הצהובים מנואל קורדיירו צפה בשני משחקי הליגה האחרונים של באזל, והעביר את רשמיו לצוות המקצועי. באסיפה שנערכה אמש התעכב המאמן פאולו סוזה שוב על נושא המצבים הנייחים של באזל, תוך שהוא מקרין לשחקניו קטעי וידיאו ערוכים ממשחקיה האחרונים של האלופה השוויצרית.

"אין ספק שמצפה לנו משחק קשה מאוד", אמר אחד משחקני מכבי לקראת ההמראה. "אבל גם בבאזל אומרים את זה ואנחנו בהחלט מאמינים בעצמנו וביכולת שלנו. המטרה הכי חשובה היא להבקיע שער חוץ וכמובן שנצטרך לעשות הכל בכדי להעביר את ההכרעה לגומלין בבלומפילד", הוסיף השחקן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המצבים הנייחים מדאיגים אותו. פאולו סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully