וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אנחנו מתמודדים מול קבוצה חזקה מאוד"

מאמן הפועל תל אביב הנמיך ציפיות לפני ההמראה לרומניה למפגש מול פנדורי: "הכדורגל הרומני ידוע בטכניקה הגבוהה שלו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב המריאה הבוקר (שני) לרומניה למשחק מול פנדורי ביום חמישי. כזכור, סגנית האלופה הרומנית לא תוכל לארח את המשחק בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית באצטדיונה הביתי, טודור ולדימירסקו, והמשחק ייערך בקלוז'. האדומים פתחו את העונה האירופית שלהם עם 1:4 מרשים על ברואה בבולגריה, לפני שה-2:2 בגומלין בבלומפילד העלה לא מעט סימני שאלה בנוגע לרמת המוכנות של הקבוצה של רן בן שמעון לעונה החדשה.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
משוכה קשה בהרבה. רן בן שמעון/קובי אליהו

"אני לא חושב שיש פייבוריטית בהתמודדויות האלה", אמר בן שמעון לפני ההמראה. "הקבוצות די חדשות בתחילת העונה, אבל אין ספק שסגנית האלופה הרומנית היא יריבה מאוד קשה. אנחנו מתמודדים מול קבוצה חזקה מאוד, מאוד טכנית. הכדורגל הרומני ידוע בטכניקה הגבוהה שלו".

לגבי התוצאה המועדפת עליו במשחק לקראת הגומלין אמר בן שמעון: "אני לא עושה את ה?טוטואים? האלה, צריך לשחק טוב, לשחק חכם בחוץ, בטח ברומניה ובמגרש כזה קשה. קשה לעשות משא ומתן על תוצאות, חשוב שהפועל תל אביב תעשה התקדמות בכל פעם ובכל משחק ואני סומך על השחקנים שלי".

היריבה פנדורי קיימה הערב את משחקה השני בליגה וסיימה ב-1:1 מול פטרלול פלוישטי. המחליף סיפו מגינאה המשוונית העלה את פנדורי ליתרון מאוחר במשחק החוץ בדקה ה-80, אבל ארבע דקות לאחר מכן פטרולול השוותה עם שער של פרבורי דורה הקונגולזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יוצאים אופטימיים. רועי גורדנה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully