וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: ”ההחלטה יכולה להיות טובה לכדורסל הישראלי”

29.7.2013 / 7:39

רכז דאלאס נחת והסביר מדוע ויתר על השתתפות ביורובאסקט: "מבין את אלה שמדברים, לוקח את כל האחריות על עצמי"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

גל מקל, שחקנה של דאלאס מאבריקס, נחת הבוקר (שני) בישראל לאחר חודש וחצי בארצות הברית. כזכור, מקל הודיע אמש לראשי נבחרת ישראל כי בעקבות בקשתה של ראשי קבוצתו החדשה החליט לוותר על השתתפותו באליפות אירופה הקרובה, והוא יצטרף למחנה האימון של המאבריקס כבר בסוף אוגוסט. בנבחרת התאכזבו אך הביעו הבנה לסיטואציה הלא פשוטה בה נמצא השחקן שסחף את מכבי חיפה לאליפות בעונה שעברה.

מקל חתם על חוזהו בדאלאס ב-10 ליולי והצטיין לאחר מכן בליגת הקיץ במדי הקבוצה בלאס וגאס. בקבוצה מטקסס נוצר סיטואציה בה הוא יכול לקבל לא מעט דקות משחק מאחר והרכז שיין לארקין, שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט על ידי הקבוצה, שבר את הקרסול לפני היציאה לליגת הקיץ ויחזור להתאמן רק סמוך לתחילת העונה. מקל כעת הוא הרכז השני של הקבוצה אחרי חוסה קלדרון, שבניגוד אליו, יצטרף בימים הקרובים למחנה האימון של נבחרת ספרד. היום יגיע מקל לאימון הנבחרת ב-12:00.

גל מקל בנמל התעופה בן גוריון. קובי אליהו
מבין את הביקורות. גל מקל/קובי אליהו

"עברתי חודש וחצי שקשה לי לתאר במילים. המון חוויות חדשות, התרגשות גדולה", אמר מקל אחרי נחיתתו. "עליתי על הטיסה יומיים אחרי האליפות ועכשיו אני פה איתכם אחרי ליגת קיץ טובה מאוד והכי חשוב חוזה לשלוש שנים ב-NBA ובטח בקבוצה כמו דאלאס, ככה שלא יכולתי לבקש יותר. התמיכה מהארץ מאוד ריגשה אותי ועשתה לי טוב, חיממה לי את הלב ונתנה לי כוח להמשיך".

על הבחירה לא לשחק ביורובאסקט אמר: "ההחלטה מאוד מאוד מאוד קשה. מאז שהנושא עלה על הפרק היו לי המון המון שיחות עם אריק, הצוות של דאלאס והאנשים שקרובים אליי, ובסופו של דבר אחרי שהשקעתי הרבה מחשבה החלטתי כמו שאתם יודעים לא להגיע לנבחרת, אני לוקח את כל האחריות מההחלטה הזו על עצמי".

על הביקורות נגד החלטתו אמר מקל: "מצפים ממני להגיע, ואני מבין את אלה שמדברים, אבל מי שפחות מסתכל בכאן ובעכשיו מבין שזה בטח טוב לי לעונה טובה, וזה יכולה להיות וטוב גם לכדורסל הישראלי שיהיה שחקן בעזרת השם להרבה שנים בליגה הזו. אף אחד לא אמר לי שזה יצליח, אני כמו תמיד אעבוד הכי קשה ואעשה הכל כדי להגשים את המטרות שלי, וההכנה המדויקת בקיץ הזה מאוד יכולה לעזור לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully