וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: משחק מיוחד לרגל 20 שנה לאליפות של גליל עליון

28.7.2013 / 19:10

במסגרת המשחק ייפגשו כוכבי שנות ה-90 עם כוכבי שנות ה-2000. ההכנסות ייתרמו לארגון האוהדים של הקבוצה מהלאומית

אולם כפר בלום בצפון ייארח מחר (שני) משחק מיוחד לרגל 20 שנה לאליפות ההיסטורית של הפועל גליל עליון בשנת 1993. במסגרת המשחק ייפגשו כוכבי שנות ה-90 של הקבוצה, כולל חלק מהשחקנים שהיו שותפים לאותה אליפות, לכוכבי שנות ה-2000 שבתוכם כמה משחקני נבחרת ישראל. כל ההכנסות של המשחק ייתרמו לארגון האוהדים החדש של הפועל גליל עליון מהלאומית.

שחקן העבר דורון שפר. ברני ארדוב
אחד השמות הבולטים בגליל עליון ההיסטורית. דורון שפר/ברני ארדוב

פרט למשחק עצמו ייערכו תחרויות שונות בין בני הנוער של האזור, ותיבחר חמישיית כל הזמנים של הקבוצה, וכן ייערך פאנל אליפות מיוחד. במסגרת הפאנל ייפגשו כל אותם שחקנים ומאמנים שהובילו את המועדון לאליפות הדובדבנים לאחר המשחק במלון קיבוץ הגושרים וינהלו דיון שייפתח לקהל הרחב לאחר חצי שעה.

סגל נבחרת שנות ה-90: ארז חזן, אבנר יאור, גיל סלע, עידו קוז'יקרו, עודד קטש, אלון שטיין, גילי מוסינזון, אבישי גורדון, אורן עמיאל, אמיר מוכתרי, אמיר בינו, נדב הנפלד, ברק פלג, ניר מטלון, גור שלף, דורון שפר ופפי תורג'מן.

סגל נבחרת שנות ה-2000: יהוא אורלנד, ליאור אליהו, עומרי כספי, יוגב אוחיון, אילן ברקוביץ', לירון צ'רנה, יפתח בליימן, אנטון קזרנובסקי, מארק בריסקר, ליאור ארדיטי, שמוליק ברנר, אורי להב, שחר נחמיאס, רז כהן ושרון ששון.

רשימת המאמנים שיגיעו לאירוע: שרון דרוקר, פיני גרשון, דיוויד בלאט, מולי קצורין, ארז אדלשטיין, ארז ביטמן, אלי קנטי, אילן קובלסקי, שי מינסטר, דני פרנקו, נעם כהן, רובן נייברגר, שגיא רטנר, זיו ברתנא ובוב גונן.

כאמור, כל התרומות הוא לארגון האוהדים החדש שמגיע לעזור להפועל גליל עליון, שסיימה בעונה שעברה במקום השמיני בליגה השנייה ונמצאת במצב כלכלי לא ברור. המטרה של ארגון האוהדים, שעלות הצטרפות אליו עומדת על 360 שקלים, היא להשתתף בניהול עמותת הכדורסל, לשמש בית לאוהדים, לחזק את הקבוצה ולתמוך בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully